Tärning6 skrev 2009-02-17 20:23:59 följande:
haha helt otroligt att hon kunde se de via ditt hår hehe
ja! o hon kunde omöjligt veta för ingen förutom jag o sambon visste:) Blev helt paff.
men hon sa att man kunde se en hormonpåverkan på håret, det var grövre och lite mörkare, man tappar mycket mindre hår också ( men det blir jämt upp efter förlossning, tappar man extra mycket) Man kan se om en människa är deprimerad eller sjuk på håret också. Hon har vart min frisör sen ettan på gymnasiet (gick på samma skola) så hon "kunde väl mitt hår utantill"
hyperballad skrev 2009-02-17 20:24:04 följande:
Svar på #1142 tack det var snällt, men ja jag är inte riktigt van vid min nya kroppshydda måste jag säga. men det kanske kommer. tyvärr inte på håret alltså, det blev först superfett men nu är det som vanligt igen bara att det är glansigare! tjohoo!
Nej jag förundras, varje vecka så kastas ett nytt plagg undan längst in i graderoben för att magen kikar fram under tröjan.. Men man får försöka piffa till det med små vardagslyx för att känna sig lite extra fin, lite nytt nagelack, oljebad med bodyscrub, en fin mysig pyjamas, skön ansiktscreme o några doftljus gör susen:) orkar själv inte lägga ner så mycket pengar på supersnygga mammakläder, 3 1/2 månad kvar nu så jag köpte mig en superskön fin mjukisdress/pyjamas så känner jag mig lite fin när man går hemma och skrotar iaf:)