Vi som väntar junibebisar del 2!
Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande:
Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande:
Jag har tagit ut min peircing nu, för det nedersta hålet var inne i naveln förut, men nu är det ovanför navelt, så jag såg det som ett tecken på att det börjar bli dags att ta ut den. Min kompis har peircing, hon tog ut sin, och försökte hålla hålet "vid liv" genom att trycka igenom smycket någon gång under graviditeten, men hon hade jätteont i hålet i ett par veckor efter. Hon har nu kunnat stoppa tillbaka smycket utan att hålet har växt igen.
Min tatuering på magen har blivigt ihoptryckt under magen istället för att tänjas ut, så det verkar inte som om det kommer att sträckas ut nåt...
Jag hade velat kunna gå på väntabarn-gympa, men jag har ju fått foglossningar, så jag får nöja mig med magplasket(vattengympa) som börjar i mars. Ska bli kul! Men ska nog testa lite gravidyoga iallafall...
Jag börjar undra hur jag ska klara lillens sparkar om 3 månader... Jah kan nu känna att jag hojtar till för att han prickar in jättekänsliga ställen redan nu, han är stark!
bäbis m skrev 2009-02-03 20:30:53 följande:
I natt i drömmen kunde jag ta ut bebisen ur mage i sin säck, så man kunde se hur den såg ut och så, fast att det inte var dags att föda, sedan kunde jag stoppa in den igen... Sedan skulle vi köra någonstans, men min mamma var hög(vilket är helt knasigt) och jag var bara "lite" hög så jag körde, men det var massa poliser ute så jag fick se ordentlig ut bakom ratten...