Vi som väntar junibebisar del 2!
Men sen tog sonen fel så jag hade sår och grejjer.. Så det är också ett tips, var stenhårda på BB med att få hjälp med amningen så att ni lär er rätt från början! Vi fick ingen hjälp alls!
Jag fick till och med ett påhopp från läkaren på BVC när jag slutat amma efter 5 veckor för det är jätte viktigt att barnet får bröst mjölk! Då var jag nära tårar! Bytte läkare snabbt efter det!
Åh vad jag är besviken just nu! Vår son har haft magsjuka i några dagar nu och mannen och jag har spritat händerna halva dagarna men nu verkar det som att maken har åkt på magsjuka iallafall! Han har redan sprungit på toa flera gånger så värre lär det ju bli..
Och vi som ska på UL i morgon! Bara att ställa in sig på att det inte blir av! 
Hur som helst måste det ju vara bättre att dom har en varsin? Större chans att inte den ena snor all näring?
Vi kom iväg iallafall! Maken har inte haft några symptom i dag så vi chansade!
Och det var en jättefin bebis med ett tickande hjärta och det var bara EN! Haha! Åh vilken lycka det är! Låg där och grät! Hade en jätte bra sköterska också! 4 fina bilder fick vi med oss hem!
Bebis var inte still en sekund! Hoppade bokstavligen runt som en kanin där inne till och med sköterskan skrattade åt den! Precis som storebror med andra ord!
Och min känsla av att det är en pojke blev ännu starkare när vi var där. Rätt som det var fick vi se den underifrån och jag ropade till att där är en snopp! Och maken såg det också! Men det kanske bara var navelsträngen..
Men som jag känner nu så skulle jag bli riktigt snopen om det är en flicka! Är så säker på att det är en pojke!
Lite trist att jag blev flyttad 10 dagar bara.. så 4 juli ä'r jag beräknad nu..
Ååååh i dagär jag glad!!