Inlägg från: Daisyduck |Visa alla inlägg
  • Daisyduck

Vi som väntar junibebisar del 2!

Katta86----> Nej, nej du kommer inte bli sjuk! Hade du inte varit gravid hade jag rådit dig att ta en sup! Sprita händerna låter väl för övrigt mycket bra.

Någon som har fått sammandragningar ännu? Jag har fått det 2 ggr, helt "oprovocerat", men de har inte gjort ont.

• Daisyduck

Katta86---> Han förtjänar att sova på soffan inatt

• Daisyduck

Burr... säg inte så... jag har ett ärr i naveln från titthålskirurgin jag gjorde ca ett halvår innan jag blev gravid...

LakeHill skrev 2009-01-20 15:01:19 följande:
    Kunde knappt röra vid naveln då, ska jag tillägga, den var sååå öm.
  • Daisyduck

Bäbis!: Visst är det bara sååå mysigt! Min virvelvind pysslar runt ganska mycket ner mot blygdbenet nuförtiden (eller typ den här veckan).

Ikväll började sambon storlipa när han blev sparkad av terroristen i min mage. Han (sambon) såg så evinnerligt söt ut.

• Daisyduck

Ok nu känner jag mig som världens sämsta blivande mamma.... Man ska inte ha täcke i spjälsängen? Jag ser massa märkliga scenarion framför mig? Äh, jag hänger inte med. Varför är det dåligt?

längtan09 skrev 2009-01-21 21:53:28 följande:
    Är det någon som vet vart man kan köpa filtar som passar påslakan? Vet att man inte ska ha täcke i spjälsängen förens bebisen är 1 år, men vill fortfarande ha påslakan på filten.
  • Daisyduck

Men filt eller fleece kan de ju också få över huvudet??

längtan09 skrev 2009-01-21 22:49:13 följande:
    Daisyduck skrev 2009-01-21 22:48:05 följande:
    det vet jag inte, har bara läst det på fl. Tror det är farligt om dem får det över huvudet eller nått.
  • Daisyduck

Hihi ploppen och längtan09: Vilken tur att jag vet nu Jag hade kanske räknat ut det själv... när jag sett det stora fluffiga täcket gentemot liiiiten bebis... !

• Daisyduck

ploppen: du är bara för rolig: "mjukstartade lite med att ställa mig på familjerutorna" ha ha ha...

• Daisyduck

Som någon tipsade om i tråden så har jag handlat lite på pippilotta.se billigt o verkar helt ok bra! Igår beställde jag en "gipsmage"! Frakten var gratis så det var ju bara att köra på! Någon som varit så kreativ och avbildat sin mage? He he, ego...

• Daisyduck

Bäbis M: nä, han är inte lika shoppingsugen som jag...

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!