Vi som väntar junibebisar del 2!
det konstiga är att jag inte har varit orolig när jag väntat de andra två. det ena mf var jag inte heller orolig över. inte fören några dagar innan den föddes hemma i vecka 16.
det konstiga är att jag inte har varit orolig när jag väntat de andra två. det ena mf var jag inte heller orolig över. inte fören några dagar innan den föddes hemma i vecka 16.
jag ringde och talade med en av bm i vänäs i dag. ang. mina besvär. och hon tyckte att jag skulle bli sjukskriven. annars fanns risken att jag skulle få för tidigt. så jag har medelat min chef detta. får söka läkare till veckan. om inte jag får tag i någon i morgon.
ja jag hoppas att det går bra. blev varnad för att fk inte är så snälla mot gravida. dvs. kanske inte godkänner det. så vi får se. faktiskt skönt att få vara hemma o vila om jag behöver.
tack. jag har några andra skriverier som jag har skrivit ut men det spelar ju ingen roll. får hoppas att jag får en vättig handläggare som är en kvinna som fått barn eller som har kunskap.
jag är i vecka 25 snart och min livmoder går till revbenen. hur långt upp går eran?
när jag väntade gumman så kollade dom med ett svart tyg i trosan om jag läkte foster vatten. men jag mins inte hur man såg att det var foster vatten. någon som vet?
men om vattnet har gått. kan an stoppa då? är det inte för stor infektions risk då? det är ju okej om det läker, då fylls det på. så det är ju inte "tomt".
men dom la in enn svart tyg bit i min trosa för att se om det var vatten eller ej. ingen som varit med om det?
var hos bm i dag. sf måttet är 26. så den har vuxit 6 cm på ca 4-5 veckor. blt 105/60.
fler som har haft slempropps avlossning?
i går kunde jag känna barnets fot. tydligt. så att jag nästan kunde ta tag i det. om inte den hade dragit tillbaka foten så..... någon annan?