Inlägg från: Tickollina |Visa alla inlägg
  • Tickollina

Vi som väntar junibebisar del 2!

Tekannan 80:
    Jag trodde oxå att det var så, alltså två moderkakor, två ägsstvillingar, men tydligen behöver det inte vara så.

• Tickollina

I dag blev jag tokig....skulle köpa mamma tröjer på HM.....gick därifrån utan en enda. De tror verkligen att man vill ha urringat när man är gravid. Det har jag inte ens till vardags i vanliga fall då jag arbetar som lärare. Nej det fick bli POP.

• Tickollina
    3barnsmor35 skrev 2009-01-18 20:50:31 följande:
    Tips är att ha ett microfiberlinne under, blir inte så svettigt tycker jag och då slipper man urringningen. Speciellt nu när man har såna jättelökar!
    Jag tänkte oxå på det, men jag är så varm av mig så jag vill inte ha lager på lager =) *man måste ju få gnälla*
  • Tickollina

MissMurrig..jag blir bara glad om det är så =)

• Tickollina

Ja jag vill helst ha tvåäggstvillingar...vill att de ska få två identiteter och det får de lättare då tror jag

• Tickollina

Jag fick till svar att det var för tidigt att se om det var två äggs eller enäggs.....jag sa just det ni säger att jag oxå trodde att två saäckar var tvåäggs, men så var inte alltid fallet

• Tickollina
    Katta86 skrev 2009-01-18 21:44:38 följande:
    Hur som helst måste det ju vara bättre att dom har en varsin? Större chans att inte den ena snor all näring?
    Japp det sa hon och man slipper att de trasslar in sig i varandras navelsträngar
  • Tickollina
    bebek skrev 2009-01-18 21:52:44 följande:
    ahh men hursomhelst ska du ha tvillingar! :Djag tycker det är ascoolt... om man får säga så...
    självklart får du säga det =)
  • Tickollina
    kicki08 skrev 2009-01-19 09:33:07 följande:
    Tickollina: Ska du ha tvillingar!! Va skoj! Grattis. Fick du veta det på ul eller visste du det tidigare?
    Tackar. Jga fick reda på det vid UL i fredags =)
  • Tickollina
    kicki08 skrev 2009-01-19 12:43:02 följande:
    Tickollina skrev 2009-01-19 12:37:58 följande: Måste varit en smärre chock eller?
    jo det var det med tanke på att ingen av oss har tvillingar i släkten.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!