Vi som väntar junibebisar del 2!
bebek, ang skötbord så har vi ett på badkaret och det är toppen! men vi har ett som man kan fälla upp och det är ju så det blir när man duschar alt badar, fast man kan duscha brevid o bara ta bort själva skötbädden så att inte den blir blöt!www.babyland.se/skotbord-tvattbjorne-classic_x_CA041001.aspx
kommer inte ihåg var vi handlade det men jag kommerihåg att vi laddade ner en monteringsanvisning fr babyland för den sakandes i vår kartong!
bäbis m, ang shopping så beror det lite på! vi ska ju tapetsera ett rum till Pluttis och det är maken mkt inne på så att det är klart! innan johanan föddes var det större saker för då var det större ombyggnad på det stället vi bodde på, vi bytte bil, detta med babyskydd till bilen tog maken hand om också, sedan kläder var min del, vagn var vi ju med om bägge liksom säng,badbalja o skötbord, kläder fixade jag för jag har ett större klädinstresse generellt sett! men de allra första köpte vi tillsammans direkt efter ultraljudet vill jag minnas!
sen har maken varit o handlat när johanan var bebis typ vantar pyjamas efterosm jag var hemma och han jobabde o hade lättare att ta sig till vissa butiker, då blev det mkt pop eftersom han blev så trevligt bemött där (inte mig emot)
nu har vi valt nytt djur fr teddykompaniets dinglisar men inte inhandlat dem!
sedan vill vi ju göra johanan delaktig så hon kommer att få välja filtar etc.