Vi som väntar junibebisar del 2!
Okej usch vad orättvist. Fast det händer inte varje kväll men det är väl bättre att vara på den säkra sidan =). Hur är det annars för er i era graviditeter? =P
Okej usch vad orättvist. Fast det händer inte varje kväll men det är väl bättre att vara på den säkra sidan =). Hur är det annars för er i era graviditeter? =P
chanelll: Jag är också kissnödig typ hela tiden och blir så irriterad efter att jäktat till toaletten och det typ bara kommer några droppar. Men jag slipper ju snart det =P.
Själv har jag bara 78 dagar kvar, längtar efter ungen och vill att tiden ska gå snabbare =).
Var hos barnmorskan idag, lillen sov så gott men efter att barnmorskan var klar med att ta sf-måttet så hade den vaknat och när vi skulle lyssna på hjärtljuden så protesterade den genom att sparka bort apparaten. Hon försökte att lyssna ett bra tag men när ungen inte gav med sig utan fortsatte sparka så gav hon upp =P.
Men det var inget fel på hjärtljuden på ungen, det som var fel på mig var att mitt HB låg på 113 så blev att gå och köpa järntabletter som jag ska börja äta nu =/.
Pian80 : Okej, jo men är det inte bättre med att stå ut med att vara hård i magen än att sluta äta dem och ha dåligt HB?
Bebek: Okej, jo dem flesta äter nog järntabletter =P. 
Pian80: Haha okej =P.
MissMurrig: Såg att du har BF dagen efter mig =P.
Jag tycker det är as jobbigt att gå upp 05.30 på mornarna för att gå till skolan =/. Ska i alla fall försöka gå så länge jag kan sen får jag mammaledigt till Ht-10 =).
Frågar samma sak som hyperballad. Vad är det för kurs? =P
Haha okej två olika uppfattningar =P. Men måste man gå på den kursen eller är den bara bra att ha gått på?
Går in i v.31 om mindre än en halvtimma =P.
Usch går in i v.32 i morgon =P. På lördag är det BARA 2 månader kvar och sen kommer ungen =). LÄNGTAR!