Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

Vi som väntar junibebisar del 2!

2 och en halvtimmakvar, sen får jag veta hur bebis mår. Har känt svaga pickanden längst ner i troskanten, men vet inte om de e bebis, jag har ju känt detta i ca två veckor, lite då o då, inte mkt, o de har inte blivit starkare därför vågar jag inte riktigt tro nåt. Jaja tids nog känner jag ju bebis om allt går som de ska

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-22 12:09:58 följande:
    ohh vad spännande:D det är säkert bebisen du känner! Fostervattnet som bubblar när den voltar omkring där inne;)
    Hihi man kan hoppas
  • frukarlssonn

Ul gick bra idag, alla organ satt där dom skulle och hjärtat slog Nu är det bara att börja titta på barnvagn och dyl Skrattande

• frukarlssonn

Oh ja hur ska man välja en bra vagn?? Ska man kanske kolla på nätet på undersökningar där de testat vagnarna? Man vill ju hitta en vagn till ett rimligt pris men ändå att den ska va säker, de e de viktigaste att den e säker.

• frukarlssonn

Jaa, det är väl bara att ge sig in i djungeln nu Räcka ut tungan

Jag vill ha en vagn som är lätt att gå med, eftersom jag äslkar att promenera mkt. Ja vi får helt enkelt provköra som bara den

• frukarlssonn
    längtan09 skrev 2009-01-23 11:01:36 följande:
    nu har jag varit på ultraljud Ett tickande hjärta och allt var där det skulle Bebisen var lite bråkig med benen så jag vågade inte fråga om kön :-P Dem hade jobbigt nog att mäta alla mått :-P Jag hade "turen" att bli bakflyttad (för man säger så va?) så istället för 18+2 så är jag 18+5, hellre det hållet än andra Så nytt bf är 20 juni bild finns i gallerit.
    Grattis till lyckat ul
  • frukarlssonn

bebek: förstår din ilska fullständigt. Jag blev arg när jag bara läste det Jag menar, du är ju så långt gången så jag antar att de syns ganska mkt på dig att du e gravid, hur kan hon då servera alkoholhaltig vin??? Som tur är så är det ingen fara för bebis alls, men man vill ju inte ens känna lukten av alkohol.

Igår kände jag nåt ännu mer annorlunda i magen som jag är säker på att de e bebis. De va tydliga buffar, jag satt på tåget och jag kände det ändå trots allt annat omkring, annars måste jag ju nästan sitta still för att känna nåt. Men de va buffar, svaga men ändå starkare än de jag är van vid Skrattande Det kom en sådär tre ggr och sen pickade h*n några ggr Men idag har jag återigen känt bubblet inget mer, men jag känner det nästan dagligen nu. Hoppas det blir sparkar så småningom. *längtar*

• frukarlssonn

Jag har inte haft något sug alls, förutom på mat då Men inget specifikt, förutom mjölk. Gillar mjölk annars, men ibland kan jag bara sitta och häva i mig mjölk när suget e som störst.

• frukarlssonn

Appropå kött så kom jag på nu att när jag hade mina illamåendeperioder som jag haft två ggr, så fick jag total avsmak för kött. Så i julas hade jag väldigt svårt för skinka, som jag verkligen gillar annars. Men nu va de svårt.

• frukarlssonn

Måste fråga, finns det speciella gravid-bh:ar man kan köpa? Eller får man bara köpa större? Har ju inte riktigt koll på sånt här, förstagångsföderska som man är Mina boobisar börjar verkligen bli för stora för mina bh:ar

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!