Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

*steker konstiga pannkakor*

hmm om ni funderar på lite mera mättande pannkakor så kan man ha i fiberhavregryn - brukar jag ha, men idag blev det för mycket...
    hmm
    det där med ögonmåttet... kan man skylla det på graviditeten??

• hyperballad
    3barnsmor35 skrev 2009-03-24 15:16:43 följande:
    1 månad innan bör allt vara på plats, man vet aldrig vad som händer =)
    näe precis, jag tycker att om 6 veckor får bebisen komma (v37) utan att det gör något...
    hellre lite innan än att gå över känns det som.
    + att jag börjar bli otålig {#lang_emotions_laughing}
  • hyperballad
    tekannan skrev 2009-03-24 15:39:20 följande:
    Åh, var hittade du de uppgifterna (skatten)? Jag vill också veta hur mkt jag får tillbaka.... Tack för krya på dig, tankar. Börjar smått återhämta mig nu, lite småportioner mat och mkt vila.
    har du e-legitimation kan du kolla på skatteverkets hemsidan.
  • hyperballad

ja vi har inte hört något idag från henne!!
    hoppas allt är bra

Pian80 skrev 2009-03-26 12:50:36 följande:
    Funderar också på hur det är med Bebek... Själv är man bara i v 27 (26+3). Ligger efter .
  • hyperballad
    bebek skrev 2009-03-27 10:12:43 följande:
    phu efter 45 minuter fick jag tag på barnmorskan, upptaget konstant, men hon tyckte jag skulle komma ner på direkten då hon fick ta blodtryck o urinpov! skönt att få det kollat så snabbt iaf! kram
    åh vad skönt!
    uppdatera oss sen, kan ju inte vara offline så länge förstår du väl
    (inte när man vet att du inte jobbar mera)
    ♥ BF 1/6-09 ♥
  • hyperballad

hmm illamående har jag bara när jag inte inser min begränsning...
    dvs när jag äter samma mängder som innan o man helt plötsligt inser att oj, magsäcken är ganska mycket mindre nu...
    men som sagt ganska självförvållat...

♥ BF 1/6-09 ♥
  • hyperballad
    tekannan skrev 2009-03-27 10:45:24 följande:
    hyperballad men det har jag faktiskt själv inte märkt av, jag äter samma mängder som innan och det fungerar bra. men nu ligger nog min bebis iaf på andra sidan på magen, det känns väldigt "tomt" just på magsäckssidan när man känner efter hur bebben ligger. har du förresten fått kallelse till nästa ul? vi har ju bf samma dag och jag har inte fått min än. vill ha ngt att se fram emot!
    vi får bara ett UL så jag väntar inte på någon kallelse utan får hoppas att det är alright...
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!