Vi som väntar junibebisar del 2!
kicki08, men det låter som såna jag har ovanför naveln och uppåt mellangärdet! började som en liten prick men ju mer jag klia desto fler blev det!
kicki08, men det låter som såna jag har ovanför naveln och uppåt mellangärdet! började som en liten prick men ju mer jag klia desto fler blev det!
jag ser en bild framför mig hur tuttarna vrålfylls med mjölk så de ser väldigt stora och fasta ut, sen så har jag självklart gått ner alla grav kilon dagen efter förlossningen, såpass att magrutorna tittar fram eftersom musklerna inte alls förtvinats, så tänkte jag platinblondera håret och sätta i extansions och drutta ner på stranden med en röd högt lårskuren bikini. självklart med en helcool baby i matchande babybaddräkt och små söta pilotsolglas ögon....
ohh.. ni får ursäkta.. jag har lite konstig humor iblans, lite övertrött efter mammasimmet:)
smulan87: oh roligt o mäta magen o lyssna hjärtat:) var det första gången eller har ni gjort det förut? stor skillnad isåfall? :) nej 4-5 kg är inte så mkt, men vissa går ju inte upp mer än typ 8-9 kg under hela grav.
äh, man får skylla på att man är sådan jädrans givmild person man gav all sin skönhet till sina barn;) jag är hellre välmående och kry efter grav än smal efter en kvart!
mammabean 65 - 130, det är låter ganska mycket, men man är ju världens bästa mamma till sina barn oavsett vikt!
tycker det är lite hysteri ibland, alla frågar hela tiden "hur mycket har du gått upp då" och när folk kommer hem från bb frågar de "hur mycket har du gått ner då?"
Jag äger inte ens en våg, jag har bara vägt mig hos bm en gång, inte behövt det något mer, hon tyckte jag såg så vacker ut sa hon och gått upp helt lagom! (hon får mig att må bra den där kvinnan:)
jag har handlat bebisklädet idag förresten :D
två söta bodys med nalle på, en "sovpåse" och en liten hjälmmössa. kändes lite pirrigt gå omkring där bland bäbiskläderna. köpte stuvtyger också tänkte sy ett litet lapptäcke till vagnen, kanske blir en kall sommar vem vet...
har ni några matnojjor? eller några andra nojjor. Jag älskar att lukta på klor har jag kommit på mig själv. o syrliga bär o frukter.