• bebek

Vi som väntar junibebisar del 2!

Marinero skrev 2009-03-10 17:14:03 följande:
    Bebek: grattis till hp Jag ska skicka in omplaceringsintyget på torsdag att de inte kan omplacera mig, så jag hoppas jag ska få samma positiva besked. Men det har aldrig vart problem för oss som jobbar på båt innan.
    ja känns jätteskönt! haha vore ju typiskt om du vart den första omplacerad till någon biljettlucka på land;)

hemorojder, det lät då inte trevligt... svidande plommon i arslet, som ramlar ut?
    nej jag känner att jag inte behöver veta eller känna exakt vad det är för något...
  • bebek

Pian80, Nejmen jasså! Jag är ofta i västerås,många vänner där och gick gymnasiet där:) Kolväck ligger ju mittimella n köping o vås!

Jag äger ingen våg, har bara fått vägt mig på inskrivningen så jag har ingen koll... Men jag skulle inte bli förvånad från allt mellan 4 - 10 kg. jag äter ju nyttigt och rör på mig så jag är inte så orolig. annar om jag visste jag satt o vräkte en påse chips varje dag:D

Har gått upp ca två klädstorlekar, eller jag kan ju ha mycket av mina vanliga kläder, men köpt någon skön kofta o t-shirt i större för magen, annars har de en tendens att krypa upp och lämna magen bar:)

Förövrigt så är det extremt skönt, första gången i livet jag ärligt kan säga jag inte bryr mig om jag går upp i vikt! 

• bebek

tickolina
    precis! vi skapar liv här, då kan man inte larva sig med en sådan fissak i rymden!
    Hur är det med dig och dina babys?:) Tycker jag har discodans med en i magen.

• bebek

Jag har letat efter sias sorbet nu överallt men jag hittar den inte!

Jag frågade bm om jag skulle väga mig och hon svara - Nej det är inte så viktigt du ser ju då otroligt fin ut, du har nog gått upp precis lagom! Kan säga att det svaret fick mig att sträcka lite på mig och le! och må riktigt bra..

La upp en ny bild nu i v. 28
    http://www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phps9dmll.jpg

• bebek

jag vet inte, har också försökt klistra in bilder, det gick sådär.. 
    lärde mig precis att under din bild i galleriet så står det ju
    ändrablabla/url/blabla

klicka på url och kopiera in adressen så länkar man.

• bebek

tack mama bean!

hur gjorde du nu för att klistra in bilden? kopiera och klistra in bara? mozilla vet jag inte ens vad det är..

Undrar ibland själv om jag har tvillingaar eller trillingar i magen tycker det sparkar överallt på samma gång, så jag kan föreställa mig hur det känns en aning tickolina! haha!

• bebek
    Svar på #1898
    usch stackars, krya på dig. Drick ett glas resorb om du inte kan dricka något!
    också åkt på magsjuka/matförgiftning för någon vecka sen, Vaknade upp mitt i natten och trodde jag skulle föda! och vet ni... att när man äter järntabletter.. så blir även gallan svart.. och det smakar järn i hela käften, lagom kul när man inte ens kunde ta en liten klunk vatten utan att börja kräkas igen. sov på toagolvet den natten... urs

Kom precis hem från vattengympan, skönt.
    fast idag var det lite jobbigt, vi hoppar med höga knän under vattnet och jag blev en ny erfarenhet rikare, akut halsbränna så det känns som man ska kräkas.. bebis har lagt sig högre upp, eller hoho den har blivit så duktig att den kan sparka på blåsa och revben samtidigt nu.
  • bebek

Om du int bott på andra sidan sverige hade du fått komma hem till mig och köra mamayoga o salsa/chacha dans:D Eller barndans, är faktiskt utbildad barndanslärare:D haha. Men yoga är super om man kör det i sin takt, tränat någon form av yoga sen jag var 13, men konstigt nog som minst nu när jag är gravid! haha

• bebek

ingen fot har jag sett, men en helt "deformerad" mage då den krypit ihop och tryckt upp stjärten på ena sidan magen.

• bebek
    vet inte riktigt vad som hänt.
    För knappt ett år sen så jobba jag nattklubb, vilket betyder att jag kunde somna 7-8 på mornarna.. För några månader sen kolla jag alltid på sena csi som slutar vid etttiden..
    Sedan började jag somna efter fraiser som är före csi.. För några veckor sen kolla jag iaf på kl 22 nyheterna.. tills nu.. godnatt...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!