Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

Svar på #389
    Smulan87 skrev 2009-01-24 22:39:34 följande:
    haha :) de kommer säkert :) min pojk är ganska oregelbunden änsålänge ^^
    haha jag hoppas det, känns som att man bara går och väntar nu på att det ska sparka till ordentligt så att sambon också får känna...
    han blir ju så rastlös haha
  • hyperballad
    Svar på #391
    MissMurrig skrev 2009-01-24 22:47:12 följande:
    Min är lite pigg nu, kanske för att jag äter massa godis! Han kommer igång när jag äter annars med, men han verkar gilla sötsaker.. Som sin mamma!
    haha BM sa åt mig i onsdags att jag skulle sluta äta så mycket sött (har gått upp fem kilo o tydligen skulle man bara ha gått upp tre...) sur tant tänkte jag o köpte salt lakrits... haha
  • hyperballad
    Svar på #393
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:21:42 följande:
    haha "in your face" till BM sedan då
    eller in my face när det är dags för förlossning... haha
    hon berättade att det gynnade mig inte att gå upp med hjälp av sötsaker när det sedan var förlossning.. hmm
  • hyperballad
    Svar på #395
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande:
    nej sant ^^ men för ironins skull ;> jag äter på sin höjd choklad, har tappat suget för godis och sådant trams, blir mest mackor och så..>.<
    haha jag är så trött och mosig i hjärnan så jag tänkte inte ens på den. haha pinsamt att jag inte kopplade det...

jag är ju sugen på glass, det är min last...
    och lite godis...
  • hyperballad
    Svar på #397
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:31:39 följande:
    ingen fara, jag känner desamma, kan inte sova förens sambon slutat jobba, kan inte sova själv..>.< jag har ätit två mega tallrikar med glass, har två mega marabou choklad som bara ropar på mig.. men jag vet inte.. kanske ska vara lite nyttig och ta ett gäng mackor? ;>
    haha min sambo är borta över helgen så jag har min lillebror här, han slö kollar på tv medan jag roar mig här. haha
    bör jag säga att lillebroren äter ostbågar (jag har dock inte smakat) men lösgodiset som står framför mig ligger illa till.. haha
  • hyperballad
    Svar på #400
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:37:45 följande:
    BULLAR!! OMG jag ska såå baka kanelbullar imorgon! :D
    åh jag åt världens godaste blåbärsmuffin innan idag... hihi
  • hyperballad
    Svar på #402
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:42:01 följande:
    omg, nu blev jag mega sugen på en massa sådant ju :D:D
    haha ja jag skulle gärna ha ätit en till haha
  • hyperballad

nu får ni sova så gott sen tjejer, ska bädda ner mig tror jag. är helt mosig i huvudet!
    godnatt

• hyperballad

det blir nerbäddning i soffan dock framför film... haha men datorn måste stängas av nu känner jag.. haha

godnatt!

• hyperballad

jag kan bli jätte sugen på varmrökt skinka men varje gång sambon köpt hem det har det slutat med att han fått äta upp den när jag inte varit hemma för att jag håller på att kräkas av doften... haha
    helt galet.

nu är min hangup blåbärs sorbet från sia, krav märkt sådan så det är väl nyttigt?? :-P

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!