Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Vi som väntar junibebisar del 2!

Nu har mitt blodtryck sjunkit ännu mer Idag låg det på 103/69.
    Har börjat känna mig lite småyr ibland. Och varit så jäkla trött den här veckan. Hoppas det inte sjunker.

• kicki08

Samma här, En förkylning som vägrar försvinna. Drygt....
    Annars har jag suttit hemma och jobbat idag. Skönt å kunna göra det ibland.
    Snart ska jag iväg och träna lite. Känns lite drygt nu men kommer kännas skönt efteråt.

• kicki08

JA! Och allt går så himla långsamt nuförtiden oxå! Man går långsammare och ja... allt går långsammare. hihi

• kicki08

Jag är nog sjuk ihuvet. Men häromdagen låg jag och funderade på hur bebis hör eller märker när man har sex
    Stackars stackars bebis isåfall. haha

• kicki08

Ahh vicken skön helg det varit Trist att den är över redan....
    I lördags var vi hemma hos sambons föräldrar och käkade en supergod middag och hade jättetrevligt.
    Igår var vi iväg till IKEA en sväng och köpte lite grejjer till vårt nya sovrum. Myyyys En lugn och skön helg med mycket vila. precis vad jag behövde

Föresten, SÄG att ni oxå har som "mensvärk" ibland? För det har jag.

• kicki08

Ryggont! Tell me about it! Har aldrig i hela mitt liv haft problem med ischias, förräns NU! *suck* På högra sidan så strålar det ner från ryggslutet ner i skinkan. Har gått och fått en behandling men det verkar inte hjälpa Det gör fortfarande ont, SÅ ONT! Dryga ryggont...

• kicki08

Ja åland är jättehärligt. Där har man spenderat många semestrar
    Både ung och festande och med familj på senare år
    Underbar ö
    Var ju faktiskt senast där före jul när vi spelade mot Jomalas volleybolldamer och VANN

• kicki08

Men gud vicka roliga drömmar HAHA. Ja man är inte klok när man är gravid. hihi

• kicki08

Men gud vicka roliga drömmar HAHA. Ja man är inte klok när man är gravid. hihi

• kicki08

Apropå å vara rädd för förlossningen. Första gången jag skulle ha barn så gick vattnet 10 dagar innan beräknat datum. Vi skulle precis lägga oss och sova och jag hade bäddat ner mig medan killen min stod och skulle stänga fönstret. Då bara PANG så forsade det vatten ur mig. Jag blev helt förskräckt och ringde mamma och störtgrät för jag var så livrädd. Jag bara satt vid sänggaveln och skakade medan jag pratade. hihi
    Och då hade jag inte ens fått värkar än. Men sen tog det ett par dagar innan värkarna satte igång så jag hann lugna ner mig och förbereda mig. Allt gick superbra! Klart det gjorde ont men tiden går ganska fort när man ligger där. Och det är helt klart en otroligt häftig upplevelse

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!