Vi som väntar junibebisar del 2!
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00067830den är jävligt snygg om man har vitt.. nästan en uns av beslutsångest:)
ja, man kan ju säkert hitta något mer orginellt för flera tusenlappar till, om man vill det:D
mysare
vart hitta du det? tänkte på ett sånt jag har sånt jäkla trångt badrum att vi inte fick plats med det vi hitta, som var ganska brett. Måste ha över badkaret då, o det kanske iofs inte är så praktiskt när man duschat....
men vi har en såndär handduksvärmare fastmonterad över toaletten.
När jag blir stor o bygger ett eget hus, oj vilket stort badrum jag ska göra! :D
o vad händer denna rara helg då?
ullared! inte dåligt!:) dit skulle jag också vilja åka, vart i sverigeland bor du?
men piano vi är ju nästan grannar ju:D ska du åka buss ned? hoho har tänkt tanken, men bussresan skrämmer mig lite...
jo både mamman och bärnet mår nog bättre av hård mage än lågt hb.
Hade 98 i värde så jag äter också.. och fyfan vad pigg och glad jag känner mig! 
men inte magen förstås, men de säger nog inte åt en att äta järn för att jävlas.
Man får dricka mycket vatten och röra på sig. lite morgonkaffe på tom mage kan sätta igång den trögaste tarm också:)
Fyfan måste moppa igen, för tredje gången, golvet är helt strävt av slipdamm..
skrattmajja: oh ja det var ingen dålig idé faktiskt! önskar man vore duktig på att måla fina bokstäver och texta, kalligrafera heter det va?
Lakehill & chanell: oh vad spännande med hus! Vi har också börjat spana lite smått, men det får nog vänta ett litet tag, måste se vart "affärerna" hamnar först, har kikat lite nedåt i sverige mot säsongställen. Men samtidigt så är det ju bra köp och bygg tider, kluvet det där.
Ja tänk vad skönt med en altan och gräsmatta! gott doftande blommor och en liten babypool där det kan plaskas runt medans grillen fixar fileerna och de egenodlade tomaterna plockas ner i salladen..... *drömmer mig bort*
miss murrig: fin du är, och vilken söt tröja du stickat!
det borde finnas ett duschmunstycke som man stänger av och på vattnet på själva munstycket. eller det kanske finns? någon som sett något?
Jag var på fest en inflyttningdfest en liten stund igår, det kändes ungefär som att gå in på ett sönderslaget systembolag, lukta lika gott. och sen alla snacks, ostbågar, snacks, nötter, man är lite känslig nu har jag märkt. Hade svårt att hällas rödvin i början på grav på jobbet, men däremot whiskey kunde jag tjyvsniffa lite på.
äre sant! :D tänkte en sådan kan vara kanoners när man kommer hem från bb...
ja kram på dig mama bean, pecis en sådan jag tänkte på!
Kul och se hur er andras magar växer:D 
smulan87, bristningarna bleknar och blir mindre synliga med tiden, vet folk som haft massor och några sommrar efter så har det knappt märkts!