• bebek

Vi som väntar junibebisar del 2!

Smulan87 skrev 2009-03-28 10:19:45 följande:
    min mor hon är utbildad fotograf och har varit med i många fototidnignar och undvisar även i foto, så hon ska fotografera mig och min sambo i studio i mitten på maj :)
    Lyx:) låter suveränt ju! har hon någon hemsida man kan kika?
  • bebek

haha ja stödstrumpor borde man kanske börja titta på.. har så fina ränder på benen av mina vanliga strumpor redan.. fick ett par svarta av mor min, men jag glömde såklart kvar dem.

har precis tryckt i mig en hel maraabou chokladrulle... vet inte riktigt hur det kom sig, jag är inget godisfan men helt plötsligt var den slut... Ska göra lite citronfromage med rårörda hallon tills ikväll, skulle kunna sitta en hel dag och lukta på citronmeliss!

ska ni släcka ner ikväll gott folk? ryktades om nåt robinson som börjat också, någon som kollar?

• bebek

kolla nyhetsmorgon! en pojke som föddes i v. 24! så liten och söt

• bebek

tickolina, har du någon aning om,
    att om man blir sjukskriven i mars och skickar in papper, då är det ingen ide att vätna sig pengar i mars va? haha

angående försäkrningar har jag samma som hyperballad.. från v. 24 gäller det va? sen övergår det till barnförsäkrning.. också länsförsäkringar

• bebek

tickolina: nej suck, man kanske får dem lagon till midsommar? :)

haha ja men jag tror de flesta satt klistrade framför tv:n den "mörka timmen" men kanske en o annan extra bebis vart gjord. Har däremot läst på ett flertal ställen att det är jättestor babyboom nu i sommar!

kommer kanske vara så ett tag framöver... vi 80-talister börjar föröka sig, min generation var en av de största, det blev ramaskri när vi börja skolan minns jag.. vi var aldrig under 40 elever i en klass!  kanske blir liknande med 09:orna? :) haha..

• bebek

jag är en helt ny tjej! :D
    tagit ut mina långa bruna extansion och nu är jag jätte jätte guldkoppar i håret! ascoolt, sambon tyckte jag vart en riktigt heting;) kanske blir lite åka av efter jobbet då! hahaha!! nej men jag blev supernöjd!

bäbism: ja jag blir lätt yrslig om jag så sitter o lutar mig bakåt eller efter jag ätit mycket. tar väl sisådär 45 minuter vissa dagar att få i sig en normal portion mat nu, får micra den lite efter 20 min.. pausa och äta igen:) blir två frukostar också.. lite fil eller gröt när man vaknar, sen en smörgås eller lite fruktsallad o en kopp kaffe efter 1-2 timmar. får äta lite i taget, annars blir det överfullt:)

nu har jag precis ätit upp hela min lunch.. så nu är jag helt slut, måste ta en powernap.
    orka vara barnvakt ikväll till en tvåårig lillasyster. lite kul att det kommer blir en 2 år äldre moster till vårat barn, haha, men vi är ju en hel skara syskon, har 6 yngre.

• bebek

haha okej.. vänta 3 min jag fixar nån halvdan bild:)

men då måste ni säga att jag är ursnygg i mitt nya hår (äve om ni måste ljuga) haha

• bebek

kicki 08, haha nä bikinilinjen har jag typ glömt bort att jag hade! och min höftatuering.. som vandrat ut på magen, har jag inte sett på några veckor heller. haha!

tack tekannan! joo jag är lockhårig, eller trollhårig kanske man ska säga:) haha

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!