Vi som väntar junibebisar del 2!
Jag skulle gärna vara hemma hur länge som helst....Nu sk ajga i allafall vara hemma minst ett år....Har väl tänkt att återgå till jobbet efter nästa sommar.....Det passar inte att komma tillbaka mitt i en termin.
Jag skulle gärna vara hemma hur länge som helst....Nu sk ajga i allafall vara hemma minst ett år....Har väl tänkt att återgå till jobbet efter nästa sommar.....Det passar inte att komma tillbaka mitt i en termin.
Här är en som precis blivit sjukskriven.......det gick lite väl fort, så nu känner jag mig stressad pga det =)
Ny magbild upplagd
Usch jag trodde att illamåendet skulle vara borta vid det här lagret, men nu har det tagit ny fas.....det enda jag orkar i dag är att ligga och sova.....ja mellan att jag springer till toa då.....kokar lite grönsakssoppa nu...är faktiskt sugen på det...magen är nog ordentligt tom nu.
bebek: Du har oxå blivit sjukskriven nu......hur känns det då...kan du koppla av? =)
Jag åt postafen i början....håller detta i sig så får jag väl börja med de tabletterna igen...för detta är inte kul, men oj vad det är gott med grönsakssoppa =)