Vi som väntar junibebisar del 2!
Sitter här och känner hur det sprattlar i magen
Så himla mysigt, som en fisk
Idag på dan fick jag en starkare "buff". Nu längtar jag efter sprakar, men de dröjer väl några veckor till.
Sitter här och känner hur det sprattlar i magen
Så himla mysigt, som en fisk
Idag på dan fick jag en starkare "buff". Nu längtar jag efter sprakar, men de dröjer väl några veckor till.
Sen tänkte jag hjälp va snackar hon om nu, men sen lyckades jag fatta att de va en Rod Stewardkoncert Apropå mensvärk så är jag än så länge skonad från det. Känner otroligt nog väldigt lite, knappt nåt me tanke på hur de växer därinne, både jag o bebis. Ibland drar de i ligamenten men de va ett bra tag sen jag kände nåt nu. Men jag kan ha nåt molande ibland, men väldigt svagt.
Jag lyssnade heller inte på hjärtljud på ul. Trodde ma inte fick de förrän på besöket hos mb... ska dit om två veckor.
I veckan damp de ner ett brev fr Sahlgrenska. Sambon sket i o öppna de för han tyckte de bara stod mitt namn, men de stod hans oxå givetvis, för de gällde ivf. Jag har HELT glömt o ringa o säga att jag e gravid. Jag plussade samma månad som remissen landade där. Och vi har en tid i övermorgon! Måste ringa dit direkt imorgon bitti när de öppnar o avboka tiden.
Imorse va jag och körde med körskolan. Blää va jobbigt
Men måste göras.
Känner oxå av det lilla livet till och från
Tänk från att inte känna nästan nåt så känner jag h*n flera ggr om dan, så mysigt