- 

TackTickollina skrev 2009-03-23 13:09:06 följande:Pian80: Nej det är säkert lugnt.......det är bara det att jag väntar ju tvillingar och vet att de kan komma allt från nu fram till 13 juni, så det är väl därför jag vill ha saker färdig gjorda....stressa inte upp dig =)
 . Ja, det blir väl kanske lite skillnad när det är två i magen. Ska nog ändå ta tag i det där nu så att det blir gjort. Har en tendens att skjuta upp saker hela tiden...
                     - 

bäbis m skrev 2009-03-23 15:47:47 följande:
Oj, shit.. Man har ingen chans att hänga med i alla konversationer här när man jobbar hela dagarna och kvällarna och helgerna. Känner mig som en väldigt dålig blivande mamma när man läser och ser hur mycket alla tänker och läser om allt, donar, förbereder hemmet osv. Hinner knappt funderar på att jag är gravid ens. En vacker dag i juni har man plötsligt en bäbis att ta hand om och dessa 9 månader har bara susat förbi utan psykisk förberedelse över huvud taget. Hoppas att 2 veckors semester innan BF kan ge lite hålrum och tid för tankar och nedvarvning.Det löser sig! Alla är olika och kräver olika mycket förberedelse. Jag tror att du förbereder dig fast du inte tänker på det. - 

längtan09 skrev 2009-03-23 16:23:25 följande:bäbis m skrev 2009-03-23 15:47:47 följande:Jag har inte heller planerat att vara hemma mer än två veckor innan BF. Men det beror ju helt på hur jag mår. Mår jag bra så kör jag på det, mår jag sämre får jag göra det som känns bäst då.
Hoppas detta inte låter skumt, men härligt med någon mer som inte ska gå hemma jätte lång tid innan BF. Jag kommer antagligen gå på ledighet runt nationaldagen och har bf 20:e juni, går inte att ordna på annat sätt då jag läser på universitetet och inte vill avbryta mitt i en kurs. Jag tror 2 veckor ska räcka bra, framför allt när jag inte haft några större problem än så länge. - 

Pratade med min bror idag och han sa att det är lika bra jag förbereder mig på att inte få några pengar av FK i juli, oavsett om jag skickar in moderskapsintyg och alla andra papper i tid. Handläggningstiden är lååång... Tycker nästan synd om de som jobbar på FK, det kan ju inte vara deras fel utan det måste ju bero på att de är fruktansvärt underbemannade.
 - 

Vi ska åka och hämta spjälisen fråm mamma och pappa tillsammans med leksaker och mina gamla kläder i påsk. Efter det ska här boas
 . - 

Funderar också på hur det är med Bebek...
Själv är man bara i v 27 (26+3). Ligger efter
 . - 

Haha, tack då vet jag vad jag ska göra :D.dagdrömmare skrev 2009-03-27 11:39:53 följande:Alla som vill få hjälp med att sätta förlossningen sen när de närmar sig kan ju komma hit och hjälpa till att bygga - 

ModernaModern
Så skönt! Då behöver du inte fundera på det mer
 . 
bebek
Skönt att höra att allt verkar bra med dig och bebis. Bra att BM gör extra kontroller så att de kan fånga upp tidigt om något skulle vara dumt. Vila massor nu! - 

bäbis m
GRATTIS i efterskott!!!! Låter som att det var en trevlig helg
 . - 

bäbis m skrev 2009-03-31 08:16:18 följande:
Tack tack Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt. Var förresten i Västerås, din hemstad va Pian80?Japp! I Västerås bor jag
 . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.
                     - 

Nä alltså bikinilinjen... Fördelen är ju att man inte ser den självMarinero skrev 2009-03-31 12:49:28 följande:Och jag ränner på toa hela dagarna Börjar bli svårt att ta på sig strumpor. Raka bikinilinje är inte på tal om
 . 
Toarännande känner jag igen och hur skulle man kunna leva utan stödstrumpor??? Min rygg börjar göra sig påmind också, skadade den för två år sen tror jag det var och det är väl det som knackar på igen. Ska ta upp det med BM när jag ska dit nästa vecka.
Bebis m
Mmmm, Lappland är fint. Längtar till nästa vecka då vi ska åka upp.
Klippa mig ska jag göra på torsdag och sen blir det väl en gång till innan bebis. Ska bli skönt att bli snygg igen
 .
                     - 

bebek
Bild kanske? Man blir ju nyfiken jue! - 

bebek
Grrr. Verry sexy. Allvarligt, det var skitsnyggt!
smulan
Berätta när du pratat med din BM imorgon så vi får veta hur det är med dig. Kram - 

Har ni journaler på papper hemma allihopa??? Börjar fundera på om det är något jag missatdagdrömmare skrev 2009-03-31 23:05:32 följande:0470 58 83 82 det borde stå i din journal också, glöm inte ta med den om du åker in
 . Fast jag tror att de kör med elektroniska journaler här.
                     - 

bäbis m skrev 2009-04-01 09:29:42 följande:
Fundering förresten.Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre...Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!Jag kände mig så när jag hade på mig ett par byxor som satt för tight utan att det egentligen kändes obehagligt om du förstår vad jag menar. Hoppas att det går över för dig. - 

Jag lägger upp mina på bloggen, orkar inte trixa både med FL och denbebek skrev 2009-04-02 10:57:45 följande:och ja, jag tycker det är dags för er andra nu att slänga ut lite nya magbilder!!nyfiken ju hur era små mirakel växer!
 . Här är från v 26, v 27 ligger kvar i kameran (är ju "bara" i v 28 nu).
                     - 

hm.. glömde länken *guldfisk*
1.bp.blogspot.com/_VZZitNe9Vj4/ScajxuDOrZI/AAAAAAAAAns/_b-4qF9IT5k/s200/2009-03-22+Vecka+26.JPG - 

Nope. Jag har ju tre månader kvarTärning6 skrev 2009-04-02 11:03:28 följande:Men de e svårt de där me namn nu har vi alla namn klara hehe äntligen... E de nån som börjat packa bb väskan? De har jag
 .
                     - 

Samma här3barnsmor35 skrev 2009-04-02 13:10:00 följande:Jag har måååååååååååååååånga saker kvar, men jag tänkte ta det i juni sen =)
 . Vi hämntar sängen från mamma och pappa i påsk och sen ska den målas. Men det är ju luuuuuugnt.
                     - 

Smulan87
Ös ur dig bara! Fördelen för oss är ju att vi inte behöver läsa om vi inte vill, så skriv på!!!
Jag håller med alla andra som kommenterat detta med ekonomin tidigare. Vi kommer att göra så att jag betalar de fasta räkningar jag har varje månad, plus hälften av våra gemensamma räkningar. Efter det är FP slut och då delar vi på det min sambo får över varje månad. Hoppas det går in i huvet på din kille att ni är EN familj. Kram