Vi som väntar junibebisar del 2!
här har jag fått besök av flunsan så nu har jag verkligen fått tillfälle att vila..gårdagen tillbringade jag helt i sängen förutom en tur till tvsoffan.....
ang IKEA så har vi Gulliver sängen den gamla modellen men jag är så less att man inte kan bygga om den som man kan med den ya det skulle ju vara guldvärt! vet inte om man kan göra det med Leksvik eller mammut men jag tycker att det verkar så bra, med att bygga om menar jag att man kan ta bort frotnen och sätta dit en sstödbräda så att det blri mer ritkigt säng, det skulle ha hjälpt oss men nu gick vi över tills tor säng fast de blir så så stora då!
korall serien är uppskattad här hemma, lakan hade vi till spjälsängen och de spanandes in tidigt eftersom de var så färgglada, en skäldpadda mjukis användas som myskudde och sedan sista tillskottet är en ganska stor blå haj.....
ang inköp till bebis två så hade vi köpt fel typ av saker i de minsta srolekerna förra gången så nu köper vi lite neutralt de som vi köpte senare då! dvs omlottbodys och midjebyxor var det vi tyckte fungderade inte hängselbyxor som vi föll för innan Johanna föddes!
på vår lista finns
ny skötbädd till skötbordet
syskonåtbräda
modernamodern, jag har svårt att sova men det beror inte på grav utan för mkt jobbtankar som sagt!
tillbaka till sängen önskar er alla en trevlig Alla  
-ans dag!