Inlägg från: Tickollina |Visa alla inlägg
  • Tickollina

Vi som väntar junibebisar del 2!

Marinero skrev 2009-02-18 22:36:38 följande:
    Åh jag står gärna ut me bristningar, hormonränder, taxörontuttar och allt vad det kan innebära bara jag får en frisk liten bebis
    Samma här =)
  • Tickollina
    Fröken Vennberg skrev 2009-02-19 22:09:41 följande:
    jag är i vecka 25 snart och min livmoder går till revbenen. hur långt upp går eran?
    min med...men jag väntar ju tvillingar oxå =) men oj det börjar bli trångt =)
  • Tickollina

Har alla här inne känt hur deras små parvlar har vänt sig i magen? Jag har inte det....kan det bero på att jaghar två och att de inte har lika mycket svängrum?

• Tickollina

Hej hopp
    Här är en som inte kunde sova längre...lika bra att gå upp då......Åh vad jag längtar till på måndag....Då flyttar vi äntligen till huset och vi slipper bo trångt =)

• Tickollina
    Smulan87 skrev 2009-02-25 08:27:57 följande:
    gud vad roligt! :) de är så kul att flytta till nytt, när man har fått irodningn dvs ;> flytte i sig är bara jobbig ;>
    Jo jag håller med.......framför allt nu när man inte får bära heller......men här ska det kommas i ordning fort...Är så trött på att bo i kartonger nu........Får även inreda bebisarnas rum =)
  • Tickollina

Nu vet jag inte vem som frågade vad......Angående om vi har byggt hus eller köpt ett så har vi köpt ett litet tegelhus i ett barnvänligt område.

Vad jag har för planer för barnrummet? Ja du...just nu är det mest lsa planer....vill gärna ha något väggord, men allt jag har hittat är i singular...vi behöver ju som sagt något i plural =) men det är kul att planera och titta på fina saker =)

Nu är jag helt slut, har varit i Karlstad hela dagen......kom hem för en timme sedan....körde i mörker och dimma....ingen hit....var så glad när jag kom hem.

• Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 21:28:06 följande:
    unikdekor.se tror jag hemsidan hette kan du göra egna väggord
    tack för tipset!
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 21:43:21 följande:
    Det är lugnt. Vill själv ha väggord, men jag ändrade mig och ska ha lite tavlor och så istället. Vid fotändan av spjälsängen ska det vara en skyddsängel tror jag Du bor i Karlskoga va? Har för mig att jag läst det på din sida. Jag bor i skoghall, så det är ju samma län iaf
    Japp jag bor i Karlskoga....men kommer i från Karlstad....så när det går för fort så säger jag fortfarande att jag bor i karlstad =)
  • Tickollina

längtan09: Vi har även en annan sak gemensamt...yrkesvalet.....vilka årskurser vill du undervisa i?

• Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 22:03:40 följande:
    haha oj då Jag vill helst vara i mellanstadiet (fast så får man ju inte säga längre :-P). Fast jag vet inte eftersom jag bara läst i en termin och bara testat på 4-6:an, men det barkar ditåt :-P Vilka årskurser undervisar du i?
    Jag undervisar i årskurserna 7-9 i ämnena ma/no
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!