- 

Tärning6 skrev 2009-02-01 19:16:12 följande:Va dhänder i kväll da? - 

Jag jag har också lite smått "mensvärk" ibland! tror dock det är en blandnning av växtvärk och lite annat ;D
kicki08 skrev 2009-02-02 08:50:43 följande:Ahh vicken skön helg det varit Trist att den är över redan.... I lördags var vi hemma hos sambons föräldrar och käkade en supergod middag och hade jättetrevligt. Igår var vi iväg till IKEA en sväng och köpte lite grejjer till vårt nya sovrum. Myyyys En lugn och skön helg med mycket vila. precis vad jag behövde Föresten, SÄG att ni oxå har som "mensvärk" ibland? För det har jag. - 

sockerkaka är gott :D:D
Tärning6 skrev 2009-02-02 12:12:52 följande:åå nu har man damsugit å bakat socker kacka hehe så nu ska ja snart ut å hämta ved hehe - 

jo många säger att de blir pojkar :O jag är en av dom :D
bäbis m skrev 2009-02-02 14:09:38 följande:Välkommen! =) Är det bara jag som tycker att alla som tagit reda på kön ska få killar? Vi som lämnat det till en juniöverraskning lär väl få tjejer då för att väga upp statistiken =) - 

jag LOVAR att paketet på vår son är verkligen en SON
  de gick inte att missta att de var en pojke :D
bäbis m skrev 2009-02-02 14:29:05 följande:Eller så är det navelsträngen som spökar för många. Haha. Nä, det är väl ca 90% sannolikhet på könsbestämningen va? - 

oo vad roligt! grattis!!! :DTickollina skrev 2009-02-02 18:35:19 följande:Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =) - 

bild på vagnen i galleriet ^^
 - 

Dan Jour eller något sådant... vetifasen vad det är för något :D
LakeHill skrev 2009-02-04 13:03:45 följande:Smulan87 skrev 2009-02-04 12:52:29 följande: Fin vagn Vad är det för märke? - 

Träffade BM idag 11:00. Vi skulle ta blodprov, väga mig, lyssna på bebisens hjärtljud och gå igenom ultraljudet. Blodprovet visade lågt HB, så jag ska ta järntabletter igen, slutade med niferexen då jag inte kunde gå på toa, ska nu ha hemofer istället. Jag vägde idag 72 kg! alltså gått upp totalt 8 kg, OMG. Bebisens hjärtljud låg på 136 slag per minut idag, fina var dom också :) Vi gick väen igenom ultraljudet och de var inga avikelser alls på vår pojk, han hade alla delar som man skulle och så :) Fick även moderskapsintyg som skulle skickas in till FK, och sedan ska jag få papper hemskickat om tider till föräldrargruppen!
 - 

på tal om drömmar så har jag ganska mycket jag vill göra med mitt liv, just nu är jag utbildad mönsterdesigner och syr bal och brudklänninagr på beställning, hemmifrån, så det är skräddarsytt och specill speciall alltihopa.
Min dröm är att lixosm, få ett företag till att sy upp mina kläder och sedan att jag har en hemsida, vilket jag snart har, där jag kan sälja det. Men de kommer nog kräva ganska mycket.
Sedan håller jag på med smink, sja utbilda mig till make up artist och stylist, har en bra enkel billiagre kurs som jag tänkte ta, för jag kan redan grunderna. Klippa vill jag med göra men jag har nickelallergi så de går inte.
Sedan något som jag ska ha för att jag vill är att utbilda mig till barnmorska, tar ett år där jag kommer ifrån.
vill även öppna ett cafe med en kompis, för de saknas ett bra cafe som är öppet längre om helgerna faktiskt.
Sist men inte minst, jag vill jobba med något som min mamma gör, vi förebygger så inte ungdomar och barn börjar emd riger, finns vöer hela svrige, kallas drogkampen, man gör lekar, och äventyr, har företag om folk som har varit i gropen och ja, allt sådant. känns som att jag hade velat hjälpa folk!
Men jovisst, dekommer nog sluta med något halvådlgit ICA jobb här i närheten...