veronica o mysare, lider med er ni som har sådana krämpor! här blir jag mest stel av att sitta för mkt vid datorn men det är ju lätt att avhjälpa med prommisar lite nu o då!
veronica, hoppas verkligen du hittar ngt du vill göra udner dessa månader. visst är det skönt o bra att ladda batterier inan bf men jag kan tänka mig att du snarre blir stressad av situationen.
kommer ihåg de veckor jag var ledig innan bf förra gången ca 3.5 vecka, hade laddat med olika projekt, måla byra hylla tvätta bebiskläder fixa iordning säng en hel trva böcker smyskesatser o namnskylt.... smycksatsen kan jag skicka till dig för den ligger fortf obruten! jag trodde juinte att johanan skulle vara så punktlig utan räknat med att gå minst en vecka över tiden!!!! byrån hann jag heller itne klart med den fixade jag iordnig när johanna var ett par veckor o det var så varmt at jag itne kunde sova om natten!!! stod på balkongen i sommarnatten och betsade en byrå... men bra blev den...
bäbis m, låter inte kul med näsblod, här märkar jag av att förkylning sitter hårdare nu än vanligt men det är ju inte så kontigt det heller...
visst är det mysigt när man känner bebis leva runt.... det var ju därför vi kallade bebisen förra gången för rumlan...
även denna bebis gilalr musik så det är spännade varje lördag att se vilka bidrag som bebsi gillar !!! ilördags poppade den till EMD och Rickfors