Vi som väntar junibebisar del 2!
Men vi (efter ett års kö typ) fick äntligen en trea i rättans tid, skulle inte ens fått plats med bebissäng i sovrummet nu!
längtan 09: äsch du får säkert världens mysigaste lilla kryp-in med bebisen:)
jag bor i hyreshus, lätt att byta.. men kanske trist att det inte är ens eget ändå, men det är så dåligt med bostadsrätter i min stad.
Längtar efter ett hus någon gång i framtiden....
skulle va rart
uff.. jag har inte ens 53 cm över, kanske om jag tillåts slänga ut badkaret, men det är ju så skööönt att bada :)
Tror också det blir någon klassisk emmaljunga, sittvagn med liggdel på eller en duo... vet inte riktigt vad som är bäst än..
Ohh! ska kika in på sjalbarnsidan direkt!! :D
Hittade en ingrid i västerås som även hade försäljning av sjalar osv! Superbra:D
Hur är det med er annars då? pigga o glada?
Jag är så förbannad!
Höll på att kasta en plankstek i skallen på en servetrisjävel igår
Vi går ut för att äta middag, jag och min sambo. Trött på att dricka cola eller vatten till middagen så jag beställer  -ett glas alkoholfritt vin, om det är väl kylt
efter en klunk tycker det smakar konstigt. Tar en klunk till, det är för torrt med en besk efterton, flaskan måste stått öppen länge tänker jag. Ber sambon smaka, han håller med.
Alkoholfria viner är väldigt söta det måste vara nå fel på det. Tar en klunk till och tycker mig känna hur magen värms och sprids ut i kroppen.
Tror du hon gett mig vin med alkohol? Nej svara sambon, så dum kan väl inte en människa vara.
Maten kommer ut och jag ber så artigt att få veta vad vinet heter
Det ska hon genast ta reda på, pucko finns bara ett alkoholfritt på hela resturangen
och självklart kommer den lilla lusen ut med en flaska PINO 2007! 12%
Vad fint, men jag beställde alkoholfritt vin för jag är GRAVID!
är du säker? frågor hon 
NEJ JAG HAR EN FOTBOLL UNDER TRÖJAN OCH BESTÄLLDE IN ALKOHOLVITT VIN?
Alla kan vi göra misstag med detta är något som inte får ske, det är värre än att spilla rödvin på brudklänning. Nu tror jag visserligen inte att det är någon fara efter dessa tre små klunkar men gästen litar på att den får vad den beställer. Om inte jag vetat hur alkolfritt vin smaka och varit absolut nollkoll på vanligt vin kanske jag skulle druckit flera glas. Dessutom skulle jag köra bil hem. Jag tycker det är förskräckligt.
Att hon bjöd på både dryck o efterrätt är inte någon tröst faktiskt.
Näe jag kan inte smälta det, har jobbat i resturang så många år och har aldrig varit med om något sådant grovt fel. Hon riskerar ju någon annans liv. Både att jag bär på ett litet liv och skulle köra bil. Jag känner i normala fall av ett glas vin och tre glas? då är jag berusad. Hemskt... mådde så dåligt.
Behövde bara skriva av mig.