Vi som väntar junibebisar del 2!
Längtan: De är goa i årskurs 7-9 oxå...framför allt när man följer dem alla tre åren. Däremot är det trixigt att komma in i en 9:a bara
Längtan: De är goa i årskurs 7-9 oxå...framför allt när man följer dem alla tre åren. Däremot är det trixigt att komma in i en 9:a bara
Hej
Har inte heller varit inne på ett tag...flyttade i går, så idag är jag helt slut,,,,,jag vet att jag borde ta det lugnt, men det är ju så skönt när man har kommit i ordning
Bebek: Jag tänker/känner som dig......så länge som jag vet att jag inte äter skräp i mängder, så bryr jag mig inte heler om min vikt. Det viktigaste är att man vet att de små har det bra.
Bebek: Jo du...jag kan lova att det känns när de båda sätter i gång.....det är lite obekvämt när en är under revbenet och en är långt ner. Men det är samtidigt mysigt att känna dem.
Kommer från barnmorskan nu....jag har två bestämda bebisar i magen.....de tyckte inte alls att barnmorskan skulle lyssna på hjärtljuden, utan skuffade undan den hela tiden. DEtsamma gjorde de när hon skulle mäta magen =)
Bebek: Har du hittat någon barnbyrå som du vill ha? Jag är oxå på jakt efter en
Vart tog våren vägen? I går snöade det hela dagen här......så i dag ser det ut som vinter igen, utan någon sol. Måste snart åka till jobbet....min chef har klantill det. Hon har inte fyllt i papperena från FK, så nu har de skickat hem pappaer till mig, som ska fylla i. Jga vill gärna veta om min sjukskrivning går i genom......
Hyperballad: Hur kan din chef säga att hon inte vill fylla i papperna? Låter hur skumt som helst.
Idag kom det hem nya papper, men nu var det för att söka föräldraledighet och få föräldrapenning. =) Är det någon som har varit på "kursen" som försäkringskassan har??
Pian80: Ni ska gå så sent?? Eller är det jag som stressar upp mig hela tiden??