• bebek

Vi som väntar junibebisar del 2!

Nu är ju ingen skada skedd, men ändå, hon ska vara glad jag inte smasha allt som fanns på bordet i hennes skalle. och sådant här kan leda till anmälan mm. Om en beställer starköl och den andra lättöl och du blir osäker sen vilken som var vilken, får du helt enkelt erkänna det, hälla ut dem och hälla upp nya.

Nej hon ifrågasatte snarare om vinbeställningen än om graviditeten. Hur många nu  som beställer Alkoholvitt vin, vilket hon måste trott när jag sa alkoholfritt. Näe jobba hon för mig skulle hon degraderas ( heter så) till att diska köksdisk.

Var bara tvungen att ryta av mig och vilka kan mer förstå ens ilska över detta än andra gravida kvinnor? :)

kram på er

• bebek
    dagdrömmare skrev 2009-01-24 13:17:19 följande:
    bebek skrev 2009-01-23 12:15:06 följande: svarade på detta men det hamnade långt upp i texten så jag skriver igen ifall du missade det Ingrid känner jag väl jag är återförsäljare åt henne. Hon är jätteduktig på allt med sjalar och har hållt på med det i flera år. Hälsa henne så mycket från mig, SarahVilken usel servitris du råkade ut för :-/ trist att förstöra en trevlig middag med något sånt.
    Ja det ska jag absolut göra:)

Chanell: Men oh vad roligt! Ja man måste ligga/sitta still för att känna...
    men min bebbe sätter igång med kickboxning varje kväll jag går och lägger mig:) det vaggar väl så skönt när man går så den somnar!

Ja jag ska nog prata med resturangägaren som är en vän till att tjejen fattar hur allvarligt fel hon gjorde! För tänk om ni som aldrig druckit alkoholfritt drack upp glaset och kanske beställde in 1-2 till! hu vad hemskt!
  • bebek

Det är svårt med mat, tycker mer saker är äckligt nu, men häromdagen fick jag för mig att det skulle vara jättegott om jag rev morötter och hade i citronyoughurt.... 
    tyckte själv det var en extrem tanke så jag doppade moroten i youghurten..
    otroligt gott tyckte jag då! Sen så tuggar jag i mig alla citronskivor på jobbet som vi ska ha i drickorna....

Giros på resturangen får de göra när jag gått hem.. kräks av lukten av köttos...
    och när det ska styckas kött... fyfan...  den där lukten alltså, blivit lite halvvegetarian

men honungsmelon/vattenmelon måste vara de godaste.. tur att det är säsong...

• bebek
    hyperballad skrev 2009-01-25 17:32:58 följande:
     hahahelt galet.nu är min hangup blåbärs sorbet från sia, krav märkt sådan så det är väl nyttigt?? :-P
    shiit det låter gott! Älskar blåbär o hallon, är den bärsyrlig eller söt?
    LakeHill skrev 2009-01-25 17:49:00 följande:
    bebek skrev 2009-01-25 14:43:22 följande: Känner igen det där, ibland tycker jag att kött är jätteäckligt och vill bara äta vegetariskt. Särskilt när jag har mina illamåendeattacker.
    ja fifan:) tror aldrig jag har lagat så lite mat i mitt liv! Men nyttig är man utan att behöva anstränga sig! Som ni sade innan, chips o pommes o friterat är inte allste lika gott längre (okej ibland..) men det är som mun sväller om man äter dem
  • bebek

morotsjuice... aldrig provat jag heller.. låter spännande. 
     men jag vet att om man dricker en liter apelsinjuice till frukost får man halsbränna;)

Men vi som gillar fräscha syrliga saker får vi inte flickor enligt sägnen? eller är det tvärtom?

katta: vindruvor ja! springer till konsum o köper dem.. tur de tar typ 50 kronor för en ask nu i vintertid.. synd att mandarinerna inte är så goda längre utan börjar bli träiga

• bebek
    ModernaModern skrev 2009-01-25 21:21:07 följande:
    Okej, men hjälp mig med det här då:1 Grav: var jag tokig i tomater ; flicka2 grav: var jag tokig i salt: pojkeNU i 3 grav. Galen i tomat med salt på:?Vad får man det till att bli...
    hmm..  ja det kanske ligger en nummer två gömd någonstans!
    eller så är det helt enkelt inte bestämt än.... du får väl se om något vinner.. tomaten eller saltet..
  • bebek
    LakeHill skrev 2009-01-26 09:39:28 följande:
    En sak till, har hört att man inte ska anväda bygel-bh när man ammar. Men ändå ser man amnings-bh:ar med bygel i affärerna. Märkligt eller hur?
    ja.. men varför ska man inte använda byglar? men det låter ju skönare än utan..

gått upp två bh strl... man kommer ju se ut som ett tuttmonster i sommar!
    ibland har jag bara sportlinne eller sportbh när brösten känns som ömmast, skönt med de breda banden över axlarna, tycker smala band börjat kännas lite obehagligt ibland
  • bebek

ahh mjölkstockning också ja.. mycket att hålla reda på nu :)

Phu ska släpa mig iväg till lite arbeit, och hoppas på att mitt slutdelsryggparti/höft svanskota håller heeeela dagen...

• bebek
    Smulan87 skrev 2009-01-26 12:41:43 följande:
    hehe, han klämde lite hårt och då fick han en suprise på handen, dvs råmjölk ;>
    HAHAHAHA! hört sen efteråt är det sex med bh som gäller, annars kommer det sprutande överaskningar från oanat håll;) haha
  • bebek

Jag tycker det är lite jobbigt med större tuttar, inga kläder alls passar...
    Öka två storlekar nu och sen med mjölk! Hur kommer det se ut på en 153 cm lång människa som normalt väger runt 46-47 kg? missfoster.. haha, men sambon är helt faschinerad.. humpf

Men joo sex med bh på blir det väl sen.. haha, tänker på hur det ska bli sen med stor mage... den måste ju vara väldigt ivägen liksom? :) äre bara doggystyle som funkar då eller? haha

Marinero skrev 2009-01-26 18:02:54 följande:
    Hahaha gud detta bröstsnacket va ju riktigt festligt hihi Ja nu kan karlarna få känna på sprut hihi.Jo en manlig arbetskamrat sa till mig förra passet att han såg redan för två månader sen att jag va gravid Han sa att det syntes på hela mitt sätt, hur jag gick, tog mig på magen ibland, håret, hyn. Jag blev helt paff, trodde han skoja först men han va gravallvarlig. Jag vet ju att vissa kan se sånt men att en man säger sånt... Kul Sen va de en på jobbet som redan när jag va i v13 fråga mig: hur mår du? Jo bra sa jag, vadå då? Hon sa: jo för du e ju gravid! Ja då va de ju svårt att ljuga. Hon sa oxå att de syntes på hela mig. Så vissa kan man inte ljuga för
    Haha min frisör jag gått till sen jag var 16 sa fråga direkt när jag satte mig i tolen -LINDA DU ÄR JU GRAVID?? då var jag i trejde månaden.. haha. Hårstrukturen ändras sa hon..
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!