Vi som väntar junibebisar del 2!
försvaret är jag inte alls orolig för, ser verkligen fram emot det faktiskt för jag tycker personen som ska vara opponent är en mkt vettig och kunnig forskare så det ska bli intressant att få diskutera med honom om bara mina saker!!!
bebek, jag är supernöjd med citycrossen och även citykorgen, det finns bra bärhandtag på citykorgen också så man kan bära med sig den och det fugnerade bra med bebis i också, det blev inte för tungt eller vingligt! det var av den anledningen vi valde bort liften förra gången, att den såg varm ut och det var ju bra att vi gjorde så för sommaren 06 var ju inte direkt sval..... fungerde bra med det justerbara handtaet det skiljer en del mellan makens o min längd men båda var nöjda. Maken ville ha citykorg för den kommer upp lite mer och han kände som om han fick dubbla sig så mkt för att titta till i mjuklift..vi provkörde ordenligt innan vi köpte vagn... jag ville verkligen ha en emmljunga för min gamla dockvagn är av det märket och har alltid velat ha en sån på rikgit också... så jag måste ärligt erkänna att det var endast mellan de oliak emmaljunga modellerna vi valde!!