Vi som väntar junibebisar del 2!
okej
fast att plugga till underskäterksa tar iaf ett år, tänkte börja med de :)
okej
fast att plugga till underskäterksa tar iaf ett år, tänkte börja med de :)
Jag är en fjärdedel ungersk, min mormor kommer däifrån, det är bara hon i släkten som pratar de, fast inte ens hon gör de, hon har bott i sverige sedan hon var 18, hon är 68 år idag. Min sambo är halvfinsk. Han kan inte finska, och hans mamma pratar inte finska heller.
Men de hade varit kul att lära sig ungerska och finska :D
påtal om namn så är vi inte heller alls överens, vi vet att de är en pojke! skitsvårt med namn...
usch >.< asså jag har ju sånna här psykosdrömmar, jag är vaken i medvetandet, men kroppen sover, så min dröm utspelas i mitt sovrum, haft problem med de hela mitt liv, får panik f ör jag inte kan röra mig. och de blir bara värre o värre ibland nu, spec under gravidietetn >.< USCH
jag med >.<
jag vaknade vid typ 7 tiden idag, och vände mig från höger sida till vänster sida, och så kände jag hur hela jäkla magen örrde på sig, drig bort täcket och la på handen, och kände heeela jäkla ryggen på bebisen som gjorde värsta kullerbytan i magen :D:D:D
aa, fast jag blev lite illamåden för han rörde sig som fan!
jo, absolut! man blir glad sammtidigt för att den lille mår bra! :D
sammandragningar har jag inte fått alls faktiskt. rätt skönt och få slippa de ett tag till i hope :D
om jag har legat ner på en sida ett tag och sedan lägger mig på rygg så ligger han på hö el vä sida, men inte om jag stor upp ![]()
jag är 170, sambon 182 i guess :D