Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Vi som väntar junibebisar del 2!

Min grabb hatade verkligen att ligga ner i vagnen. När han fick sitta upp sen så funkade allt mycket bättre.
    Och sen tycker jag det är så smidigt med mjulklift som man kan bära ut och in som man vill. Liggdelen har man inte så länge ändå känner jag. Så sittvagn med mjuklift räcker

Vi ska titta på den här emmaljunga citycrossen på lördag. är den fin så tar vi den Spännande!!

• kicki08

Ja det där är otroligt! Känner oxå flera pyttesmå tjejer som fått STORA barn utan några problem
    Själv är jag väldigt formig och fick en liten en på 3230 gram

• kicki08

Katta86: Å herregud!1 Jag vet inte om jag skulle kunnat hålla mig från att klappa till kärringen. Fy fasen va arg jag skulle blivit! Hur fasen kan man få bete sig på det sättet.
    AHHHH idiot människor!

• kicki08

Min sambo har själv föräldrars om skilde sig när han var liten. Och han har varit i jobbiga konflikter med sin pappas nya som vägrade acceptera att han gick till sin mamma för råd och hjälp istället för henne.
    Så det har varit mycket tjaffs och bråk där i början.
    Så han vet vad det innebär och han har varit helt underbar mot min son ända från början. Behandlar honom som sin egen
    Så han är väldigt på det klara med att han har en relation med min sambo och en helt annan med sin pappa. väldigt förstående Det är skönt.

• kicki08

Jag kan verkligen inte förstå varför man vill hämnas den andra föräldern genom sitt/sina barn. Barnen har verkligen inget som helst att göra med hur man kommer överrens som vuxna eller inte. För dom är man fortfarande deras mamma och pappa och inget annat.
    Varken jag eller mitt ex har aldrig någonsin sagt något dåligt om den andra inför vår son. Och skulle aldrig falla oss in. Ändra från början efter separationen så träffades vi alla tre en gång i veckan och åt tillsammans. För att vår son skulle känna att allt är okej. Det ska sägas att mitt ex hatade mig då eftersom det var jag som ville separera. Men han bet ihop för vår sons skull.
    När mitt ex träffade en ny uppmuntrade jag vår son att prata om henne och tyckte det var jättebra att han tyckte om henne mm.

Men tyvärr har jag förstått att det inte fungerar såhär för alla.... Men det spelar ingen roll hur mycket man hatar eller hur sårad man är. Man får aldrig utnyttja sina barn på det sättet. Det är barnen som får ta den hårdaste smällen av en separation ändå som det är. Man måste kunna agera vuxen och se längre än så.

Så tycker jag iallafall.

• kicki08

bebek: haha, ja det är sådär det kommer vara det närmsta året. Det drygaste är när man vaknar på natten eller morgonen och det är alldeles blött och kladdigt i sängen av bröstmjölk... Mindre kul.

Min sambo har aldrig varit en bröstkille sådär direkt. Han gillar rumpor. Men nu har han börjat fatta mer intresse för tuttisarna sen dom växt två storlekar. haha
    Typiskt killar.

Ny bild i galleriet på magen föresten Nu händer de grejjer
    Fast det är mysko... jag tycker magen KÄNNS större än vad den ser ut på bilderna... Hmm....

• kicki08

Jag hade oxå inlägg sist. Men det rann igenom när lillen började sova lite längre och brösten blev sprängfyllda innan jag fick amma.
    Weleda.. hmm. Dom ska jag prova sen Bra tips Tror jag hade nå sånna där billiga bara man kan köpa i storpack.

• kicki08

Jo det är lite man måste inhandla. Måste hitta nån bra ammningsbh oxå. Har kollat på 4mom men tycker dom är så dyra... Är dom så dyra nuförtiden?

• kicki08

Men herregud! Jag hoppas verkligen inte mina tuttisar tänker växa 2 storlekar TILL när mjölken har kommit! Då kommer jag ramla frammåt. HAHA

bebek: tack

• kicki08

Ja jag funderar oxå över det där me då sola när man är gravid.. får man det igentligen? Nån som vet?

Föresten, det har börjat klia som sjutton på min mage. Inte på magen direkt men liksom å sidorna.... ser ut som små utslag eller nån liten slags eksem eller nått. Har aldrig haft eksem någonsin förut.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!