Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Vi som väntar junibebisar del 2!

Tekannan80: OJ vilken jättefin gravidmage Önskar min mage va sådär fin.... en annan har ju bristningar överallt. Sen känns det som att fettet väller över på låren och att arslet dallrar när man går

jag har oxå fått såhär jättesug efter att baka. Funderar oxå på att baka lite bullar och sånna små frallor SÅ gott mä nybakt

• kicki08

Jag skulle oxå jättegärna vilja ta en sån fin gravidbild. Gärna med sambon med oxå och i svartvitt.
    Nån som vet ungefär hur mycket det kostar?

• kicki08

Jag är faktiskt från Kolbäck ursprungligen. Men flyttade till gävle 99 pga jag fick jobb där. Så jag är västmalänning i botten
    Om det nu räknas. Är där rätt ofta och hälsar på mina föräldrar och min bror som bor kvar där
    Kolbäck ligger ju bara 2 mil från Västerås

• kicki08

jag är sån där som i hela mitt liv fått kämpa stenhårt för att hålla vikten och gå ner i vikt. har aldrig fått något gratis.
    Måste alltid varje gång träna bort det onyttiga jag ätit. annars går jag genast upp i vikt. för att inte gå upp i vikt måste jag äta väldigt lite och nyttigt.
    Det är skitdrygt... Så nu när man är gravid är det riktigt jobbigt. Man kan ju inte direkt äta mindre mat än man behöver nu.

• kicki08

Måste bara fråga. Är det nån av er som dricker kaffe fortfarande?
    Var stor kaffeälskare innan jag blev gravid men har hållt upp ända sen dess pga illamående och jag har helt enkelt inte velat ha kaffe.
    Men sen ett tag tillbaka så har jag varit sugen igen. Så idag föll jag dit... :-S
    nästan så jag skäms... men sitter ochsippar på en kaffelatte just i detta ögonblick.
    Inte äre nån fara välle?

• kicki08

Va härligt. Hade inte planerat att dricka varje dag. Men nån gång ibland kanske

• kicki08

Jag har oxå en tryckande känsla neråt ibland... Nästan så man blir lite orolig.
    Och å göra nr 2 är inte alltid så kul... :-S

• kicki08

Jag har försökt dragit på det eftersom jag ändå hållt upp 27 veckor. Men idag kunde jag inte hålla mig längre. Det luktar ju så gott! :-P
    Allt jag inte klarade av i början av graviditeten känns som att det funkar nu igen Inga dofter som gör mig illamående eller något. Känns skönt.
    Nu mår man bara prima och är sugen på allt som man inte borde äta. hihi

• kicki08

Jag känner mig inte alls sugen på vanligt kaffe. Men däremot kaffelatte, alltså med massor av mjölk i :-P Känns som det kommer bli min last under resten av grav

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!