Vi som väntar junibebisar del 2!
Haha, vilket shoppaholic lyx! ![]()
Haha, vilket shoppaholic lyx! ![]()
Haha, vad skoj. Den är supersöt! Vi gillar inte heller hjälmmössor men sa just att denna om ev någon sklle vi kunna tänka oss ![]()
Jag får nog skämmas lite men jag är livrädd för bristningarna..Vet att de säkert kommer att dyka upp men jag vill inte :O
Smörjer med vanlig nivea på kvällen men det är nog mest för jag tycker att det är så mysigt när pojkvännen smörjer in magen oh brösten. Lite av hans intima tid med pyret (..och mig) ![]()
Att känna sig lite finare när man är hemma och slappar på kvällen är toppen. Jag köpte en knallgrön luvtröja på stan i lördags. Kan inte låta bli att le när jag ser mig själv i badrumsspegeln
Man måste nog få unna sig lite mysiga och snygga kläder för annars blir det så surt att bli större..
Klippte mig även i lördags. En student som gick sista året på frisörgymnasiet. Usch och fy, det skulle jag aldrig ha gjort. Bad om en toppning alt max 1.5 cm för att fräscha upp frisyren lite men tjejen var totalt urkass på att klippa. Jag gick därifrån med 5 cm kortare hår, ojämna kanter, brännmärke i nacken, hårspray i ögonen och ändock fick proffsfrisören försöka snygga till efter detta värdelösa försök till klippning. Gissa om jag prutade på priset. Borde ha tagit betalt för att få bli misshandlad på det sättet
skönt att höra i alla fall att det är flera som inte bara uppskattar risken för bristningar...
oj, här händer det saker.
Skönt ändå att du fått sjukskrivning bebek =) Tydligen behöver din kropp det.
Tickollina: går du på postafen? Det fungerar rätt bra för mig. I alla fall i kombination med regelbundna matintag.
Det där med avslappningsskiva måste jag kolla upp. Ni som redan införskaffat och är nöjda. Vad kan ni rekommendera?
Här stressar jag på mellan 2 städer och 2 presentationer idag och har världens huvudvärk i kombination med sammandragningar. Urk och blä. Längtar tills denna dag är över så att jag får gå till gymmet för första gången på en vecka pga av min yberförkylning.
Gällande celluliter så går de nog bort/blir osynliga om man tränar och får bra blodcirkulation i benen igen. Så länge kan bra peeling på benen underlätta =)
Ska kolla upp den där skivan m. fl. Säkert en djungel och högst individuellt precis som allt annat
Haha, gårdagen var helt sjuk. Kan bara skratta åt allt strul i efterhand. Fick efter att ha gett en presentation sätta ihop en till presentation i panik på lunchen och pendeln (i 5 mil) för att jag inte fått med mig den senaste versionen mellan mina två datorer. Lokaländring mellan två campus gjorde att jag fick kasta mig in i en taxi för att hinna komma fram och hålla min presentation i tid. Med andan i halsen kan tilläggas. När vi sedan gymmat på kvällen och fick sjunka ner i soffan med medhavd mat kändes det som om man var i himlen. Tur att inte alla dagar är lika struliga
I dag ska jag njuta av att kunna cykla mellan hemmet och jobbet!
Vad härligt att ni och barnen verkar må på topp! Förutom ditt illamående då så klart tekannan.
Jag har aldrig heller fått några papper av BM. Hon har allt i datorn och är inte överdrivet generös med att dela med sig av den data hon har där. Lite synd. Vore skoj att kunna spara i en liten mapp.
Jag måste erkänna att jag inte tänkt på att fråga om jag kan få ett ex av hennes/mina uppgifter. Precis som du säger så blir det lätt en massa papper men man kanske kan be om det ibland i alla fall för att ha lite till framtida nostalgitrippar om inte annat :)
Jag är ju bara i slutet av vecka 22 sp min navel livmoder slutar ett par cm över naveln. Inte så trångt alltså ännu men oj vad det har växt bara sista veckan. Tycker ni också att det varierar mysket från dag till dag och tider på dygnet? Dessa stackars tarmar har ingen lätt match där inne märker man :-/
När växte/växer ni som mest?