Ullared, värt att åka från stockholm?!
ja, som överskriften säger...
Jag och sambon har stora funderingra på huruvida det lönar sig att åka dit för att handla till bebben.
Tacksam för svar!
ja, som överskriften säger...
Jag och sambon har stora funderingra på huruvida det lönar sig att åka dit för att handla till bebben.
Tacksam för svar!
Tror inte det lönar sig att åka från stockholm om jag ska vara ärlig.....det är ju rätt långt!
MVh. Lilleros
ja samma här det undra vi oxå. för det kostar bensin fram och tillbacka. blir det så mycket billigare i längden då????
man kan ju åka och köpa på reor eller kampanjer så kanske man kommer upp till sama priser
jag var på gekås i tisdags bor i närheten eller nja 45 minuters bilresa men ärligt talat det äärrr billlliigt men jag tror att om du kikar runt så kan du hitta ganska billiga saker på andra ställen också.mycket fint å bra finns men tänk på vad bensinen kostar med så tror jag det går jämt upp att handla i sthlm.
jag var på gekås i tisdags bor i närheten eller nja 45 minuters bilresa men ärligt talat det äärrr billlliigt men jag tror att om du kikar runt så kan du hitta ganska billiga saker på andra ställen också.mycket fint å bra finns men tänk på vad bensinen kostar med så tror jag det går jämt upp att handla i sthlm.
Men om du ska till göteborg och gå på Liseberg eller nåt kan man inte ta en omväg ditt då? eller är det kanske inte lönt? Ni kanske inte ens brukar vara i Göteborg
Jenn79 - då kan ni lika gärna åka till Hedlandet! Betydligt närmare i alla fall!
Hedlandet
vad är det för nått?????????????
Hedlandet ligger söder om Södertälje, mot Strängnäs till, en köplada liknande Gekås
www.hedlandet.com/
fins det något bra där??? kändes lite som ica maxi sortiment
när jag tittade in på hemsidan
Njae, jag skulle inte åka så långt...
Till bebis finns det ju billiga kläder, lakan, täcke osv. Men jag har varit där några gånger och det är inte jätteroliga bebiskläder precis. Mycket är märket Walking baby om du vet? Åtminstone om man måste köpa könsneutrala kläder. Sen kan man klart fynda förstås men det är nog bättre när barnet blir lite större....