POP-rea på vinteroveraller???
Är det någon som vet om Polarn och Pyret har rea på vinteroveraller just nu?
Vi bor i Stockholmsområdet!
Tacksam för snabbt svar!!!
Är det någon som vet om Polarn och Pyret har rea på vinteroveraller just nu?
Vi bor i Stockholmsområdet!
Tacksam för snabbt svar!!!
Babybalo - Vad bra att du svarade!!! Vi bort också i Nacka och jag hade tänkt åka till Forum och kolla. Vet att de förra året hade rea på overaller och jag köpte då en till årets säsong. Nu slipper jag åka dit och kolla i onödan. Återigen tack!!!
Har redan kollat på hemsidan, inga overaller på rea där vad jag kunde se.
Jag tycker POPs ytterkläder är stora. Vår flicka har 110 i andra kläder men 104 i vinteroverallen från POP hon har nu. Och då är den definitivt inte för liten längre. Funderar själv på om jag skulle köpa 110 eller 116 om det blir bra priser på overaller framöver.
Halloj!
Det var jag som startade tråden...
Var inne på Polarn-butiken i närheten i helgen och frågade om rea av ytterkläder. Personalen var snorkiga och vägrade säga utan hänvisade till medlemskap och e-postutskick. Jag är medlem men har tydligen inte handlat så mycket förra året att jag kommit upp i summan för att få fina erbjudanden. Trist! Fick till slut ur dem att rean skulle vara "snart".
Jag har tidigare satsat på overaller och vinterjackor från POP och Didriksson och Reima. Tycker de märkena är bäst. Nu är jag egentligen ute efter samma typ av overall som jag köpte förra året. Den är i bävernylon-aktigt tyg med uttagbart foder. Så himla fiffigt tycker jag. Såg dock inte att de hade dessa overaller längre utan bara de där skidoverallerna för 1195:- som någon nämnde tidigare. De såg dock inte lika varma ut som den jag köpt tidigare.
Är det någon som har koll på om dessa overaller har utgått helt ur sortimentet?
Tänkte inte på att fråga förrän jag redan gått ifrån butiken.
Eftersom jag inte hittade den modell på overall jag gillar hos POP så har jag istället beställt en från Reima:
shop.reimashop.se/index.php&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_reima&Itemid=36&category_id=1000&product_id=3864
De har 30% rabatt på vinterkläder där. Beställer man för över 1500:- behöver man inte betala fraktkostnad på 59:-
Ett litet tips på ett alternativ till POP alltså...
ronnbat - Det var det jag misstänkte. Jag gillade verkligen fodret som man kunde ta ur. De behöver inte ha så mycket kläder på sig under overallen när det sitter i.