POP-rea på vinteroveraller???
Är det någon som vet om Polarn och Pyret har rea på vinteroveraller just nu?
Vi bor i Stockholmsområdet!
Tacksam för snabbt svar!!!
Är det någon som vet om Polarn och Pyret har rea på vinteroveraller just nu?
Vi bor i Stockholmsområdet!
Tacksam för snabbt svar!!!
Kolla på deras hemsida, där står det säkert!
Nej, rea på mycket annat, men ej vinteroverallerna! I alla fall inte här i Nacka, och jag antar att de gör lika i alla butiker!
Babybalo - Vad bra att du svarade!!! Vi bort också i Nacka och jag hade tänkt åka till Forum och kolla. Vet att de förra året hade rea på overaller och jag köpte då en till årets säsong. Nu slipper jag åka dit och kolla i onödan. Återigen tack!!!
Har redan kollat på hemsidan, inga overaller på rea där vad jag kunde se.
Lånar tråden lite, hoppas det är okej.
Tänkte göra som du och köpa en till nästa säsong, men vilken storlek bör jag satsa på? Min tjej fyller 1 år 27/9. Hon har redan som 3,5 månaders 68 i kläder,ej pop där är det 62, och i overallen från HM har hon 62, men den blir nog för liten till 4 månadersdagen känns det som.
Så vilken storlek gissar ni på? Tycker ju att Pop är rätt stora i storlekarna på vanliga kläder.
Testa att ring butiken och fråga annars, det gjorde jag. Fast jag bor på västkusten. Här är det ingen rea på overaller (jag köpte också förra året) så förmodligen är det inget i sthlm heller....
Jag tycker POPs ytterkläder är stora. Vår flicka har 110 i andra kläder men 104 i vinteroverallen från POP hon har nu. Och då är den definitivt inte för liten längre. Funderar själv på om jag skulle köpa 110 eller 116 om det blir bra priser på overaller framöver.
Pop har ingen rea på ytterkläder denna rean, annars brukar jag köpa till kommande säsong, men det gick ju inte i år.
Men brukar dem inte börja med att ha lite rea (30%) nu i början på januari. Och sen i slutet av jauari så har dem den "stora" rean? Så var det i alla fall förra året här i skåne... O då även på overaller! Jag hoppas att dem kommer göra så i år oxå.
Blåklockan79 skrev 2009-01-15 11:29:42 följande: