Inlägg från: Poison Girl |Visa alla inlägg
  • Poison Girl

CSN fråga

Normal utbetalning är ju den 25e varje månad så pengarna kanske dimper ner då? Jag har också registrerat mig på min kurs och lämnat studieförsäkran men det står inget datum när jag får pengar heller. Jag räknar inte med att få några förrän den 25e. Blir det några dagar tidigare är ju det en bonus.

• Poison Girl

Dom har säkert bara mycket att göra så här i och med terminsstart.

• Poison Girl

Jenny87 skrev 2009-01-15 21:54:22 följande:

Jag pluggar på komvux och jag lämnade studieförsäkran i tisdags (första dagen) och jag fick mina pengar idag
    Komvux börjar kanske lite tidigare än de som pluggar på högskola/universitet?
  • Poison Girl

Loggade precis in på csn.se och jag får mina pengar på måndag

• Poison Girl
    Anna Paulita skrev 2009-01-16 17:13:19 följande:
    Jaghar så klart varit inne på mina sidor, och det står bara att min studieförsäkran är mottagen och godkänd, däremot står det inget om att skolan har registerart mig så det är väl där skon klämmer.
    Fast det brukar väl inte stå när skolan har registrerat? Iaf kan inte jag se det när jag loggar in på mina sidor.
  • Poison Girl

fredrikannsofie skrev 2009-01-16 21:13:15 följande:

Poison Girl skrev 2009-01-16 20:37:44 följande: Indirekt jo, eftersom man när detta är gjort får ett utbetalningsdatum.
    Ja ja jo det är klart... Jag tänkte mer att det inte inte fanns nån särskild avdelning för det. Eller så finns det fast jag inte upptäckt det. Hur som. Ts lär nog märka när hennes skola har registrerat henne.
Svar på tråden CSN fråga