Inlägg från: TessanSessan |Visa alla inlägg
  • TessanSessan

Ska pierca min katt

Annars är ju tatueringar ett enkelt sätt att piffa upp katten lite. De ser lite så där farligt ut då. Det är bra också om nån försöker ge sig på dig, då bara bussar du katten på dem. Så fort de ser tatueringen vet de att det är allvar! Funkar skitbra!

• TessanSessan
    Svar på #10
    Jo pälsen måste ju rakas för att den ska synas. Själv har vi stylat vår katt med rosa tuppkam längs ryggen. Sen på de rakade sidorna har vi tatuerat tigerränder. Men nu när jag tänker efter kanske öronpiercing hade varit den perfekta pricken över i:et!
    Om din katt är röd så har du redan ett försprång på väg mot lejonomvandligen, men annars går det ju att färga. Man måste ju göra dem lite personliga!
  • TessanSessan
    Svar på #22
    Ja, du måste tänka genom ditt beslut ordentligt så du inte förmedlar fel budskap med katten.
  • TessanSessan
    Svar på #27
    Det är det jag menar, du måste se till så hon blir riktigt cool så folk inte tror du är en tönt. Du vet väl att katten talar om vem du är?
  • TessanSessan

Ja, du måste känna att det är rätt för hennes personlighet med! Om hon är ett litet vilddjur är det ju helt rätt att göra henne till lejon!

Svar på tråden Ska pierca min katt