• Airlee

Ska pierca min katt

Min katt ser så tråkig ut! Inte hennes fel att hon är en vanlig jäkla bondkatt men jag är så avundsjuk på mina kompisar som har raskatter med fin päls och fluffiga svansar. Så jag tänkte göra henne lite vackrare och göra hål i hennes öron, och sätta dit ett par små diamanter eller något. Eller är det snyggare med ringar?

Någon som har blingat sin katt/hund eller annat djur? Jag har hört att en del veterinärer gör det med pistol men det är säkert dyrt, kan man göra det hemma själv med is och nål?

Förvirrad som ni märker. Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ska pierca min katt
  • Samson Biceps

min bror pimpade vår katt när han va liten genom att klippa tuffa jack i öronen med sax

• Ruggugglan
    Med Bebis skrev 2009-01-15 22:23:11 följande:
    Skämtar du?
    Ganska klart att hon skämtar *Får vi hoppas*
  • panzermensch

Tjurring helt klart!

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Airlee

SparklingSnow skrev 2009-01-15 22:24:00 följande:

Här hemma kör vi med tunga blingbling halsband.
    Jag provade det... men kattstackaren går ju runt och släpar huvudet i marken då. Klarar inte att se henne lida, jag är en sån djurvän.
  • Ruggugglan
    Airlee skrev 2009-01-15 22:25:22 följande:
    SparklingSnow skrev 2009-01-15 22:24:00 följande: Jag provade det... men kattstackaren går ju runt och släpar huvudet i marken då. Klarar inte att se henne lida, jag är en sån djurvän.
    Vi har två bamsekatter. Kanske är bättre med earrings på små katter...
  • TessanSessan

Annars är ju tatueringar ett enkelt sätt att piffa upp katten lite. De ser lite så där farligt ut då. Det är bra också om nån försöker ge sig på dig, då bara bussar du katten på dem. Så fort de ser tatueringen vet de att det är allvar! Funkar skitbra!

• AngelOfSin

Hoppas verkligen du skämtar

• Airlee

TessanSessan skrev 2009-01-15 22:26:46 följande:

Annars är ju tatueringar ett enkelt sätt att piffa upp katten lite. De ser lite så där farligt ut då. Det är bra också om nån försöker ge sig på dig, då bara bussar du katten på dem. Så fort de ser tatueringen vet de att det är allvar! Funkar skitbra!
    Okej, dum fråga men rakar man bort pälsen först då? Det hade jag iofs ändå tänkt göra på vissa partier för att få henne att se ut mer som ett lejon.

Ångrar mig nu att jag inte köpte ett lejon från början, faktiskt.
Svar på tråden Ska pierca min katt