• Airlee

Ska pierca min katt

Min katt ser så tråkig ut! Inte hennes fel att hon är en vanlig jäkla bondkatt men jag är så avundsjuk på mina kompisar som har raskatter med fin päls och fluffiga svansar. Så jag tänkte göra henne lite vackrare och göra hål i hennes öron, och sätta dit ett par små diamanter eller något. Eller är det snyggare med ringar?

Någon som har blingat sin katt/hund eller annat djur? Jag har hört att en del veterinärer gör det med pistol men det är säkert dyrt, kan man göra det hemma själv med is och nål?

Förvirrad som ni märker. Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ska pierca min katt
  • panzermensch

nej nej.. brännmärk.. då fräts pälsen bort där den är i vägen

Airlee skrev 2009-01-15 22:28:39 följande:
    TessanSessan skrev 2009-01-15 22:26:46 följande: Okej, dum fråga men rakar man bort pälsen först då? Det hade jag iofs ändå tänkt göra på vissa partier för att få henne att se ut mer som ett lejon. Ångrar mig nu att jag inte köpte ett lejon från början, faktiskt.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • siamusen

Nosbling syns nog mer än öronbling. Ta en diamant i nosen tycker jag.

Och permanenta pälsen kan du gôra ocksa sa ser det tjockare ut.

Gjorde jag pa min siames. Och satte i lite löshår och blonderade honom. Frâsigaste katten i kvarterat.

Tyvärr sa frâtte blekmedelt bort hans trampdynor lite sa vi fick dra runt honom pa en skateboard ett tag men det âr ju lugnt.

• tii

panzermensch skrev 2009-01-15 22:25:07 följande:

Tjurring helt klart!
    Precis vad jag tänkte säga! eller varför inte en i tungan?
  • Airlee

AngelOfSin skrev 2009-01-15 22:27:07 följande:

Hoppas verkligen du skämtar
    Nej, jag är allvarlig.

They pierce babies, don't they?
  • lokisse

man kan ju köra med pälsextention fusk päls i mängder och fläta in sarowskipärlor

De omnibus rebus et nonullis aliis
  • Med Bebis

Ja men vem vet finns måga skumma typer där ute =)

SparklingSnow skrev 2009-01-15 22:24:43 följande:
    Ganska klart att hon skämtar *Får vi hoppas*
  • Airlee

siamusen skrev 2009-01-15 22:29:25 följande:

Nosbling syns nog mer än öronbling. Ta en diamant i nosen tycker jag. Och permanenta pälsen kan du gôra ocksa sa ser det tjockare ut. Gjorde jag pa min siames. Och satte i lite löshår och blonderade honom. Frâsigaste katten i kvarterat. Tyvärr sa frâtte blekmedelt bort hans trampdynor lite sa vi fick dra runt honom pa en skateboard ett tag men det âr ju lugnt.
    Kan man sätta löshår i svansen, tror du? Går det bra med människohår? Jag surfade lite på Tradera för att hitta en registreringsskylt till Lee-Ahms barnvagn och då såg jag att de har billigt garanterat äkta människo-löshår där.
  • Airlee

Med Bebis skrev 2009-01-15 22:31:16 följande:

Ja men vem vet finns måga skumma typer där ute =)
    Kallar du mig en skum typ, huh?
  • siamusen

lokisse skrev 2009-01-15 22:30:02 följande:

man kan ju köra med pälsextention fusk päls i mängder och fläta in sarowskipärlor
    Mycket bra idé. Och så kan man steloperera dem i nagon cool position ocksa. Typ bara nagon del, svansen eller ett ben eller något för annars kommer typ djur-soc och tar en lixom.
  • panzermensch

skummaere än mig

Airlee skrev 2009-01-15 22:32:18 följande:
    Med Bebis skrev 2009-01-15 22:31:16 följande: Kallar du mig en skum typ, huh?
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Ska pierca min katt