Inlägg från: Little Pooch 05 |Visa alla inlägg
  • Little Pooch 05

Kan min slempropp ha lossnat, v.18??(Obs!detaljer)

Oj - jag vet faktiskt inte hur en slempropp ska se ut - men jag tycker du ska kontakta BM/gyn/förlossningen. Har en kompis kompis som var med om samma - slemproppen gick i vecka 22 tror jag det var, och hon var tvungen att åka in på sjukhus, de sydde ihop livmodern så inget skulle trilla ut i förtid och hon har varit tvungen att ligga hemma sedan dess! Nu är det kanske ingen fara för dig, men det är värt att kolla upp!!
    Lycka till!

• Little Pooch 05

Oggy:

Njae, jag vet inte om hon hade särskilt ont, men hon visste att det var slemproppen eftersom det var andra barnet. Det läskiga med att bli sydd är ju att skulle värkarbetet sätta igång måste man in till sjukhuset i ilfart annars kan det bli komplikationer (ingenstans för bebben att komma ut!).

Men oroa dig inte för mycket, det kan ju vara precis som de andra säger - att bara delar av slempropp lossnat och att det växer dit nytt! Har du ringt?

• Little Pooch 05

Vad bra att du kollade upp det! Tolka det som precis vad han sa - ALLT SER NORMALT UT! Det händer nog en hel del inne i våra magar, men det mesta är normalt. Ta det lugnt framöver bara. Kram!

Svar på tråden Kan min slempropp ha lossnat, v.18??(Obs!detaljer)