• Ysta

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Jag kliver in och säger hej
    Är också Luleå-tjej men har dock inga barn.. bara vovve fast det räcker för min del. Bor på Örnäset och såg nånting om att vi var fler här på området tror jag

• Ysta

Jag är 30 år, fyller 31 år i november och ja eftersom jag inte har nåt barn får jag väl dra sambons och hundens åldrar *s*. Sambon är 26 år och hunden är 6½ år (fast alla tror att han är valp)
    Bor som sagt på Örnäset i Luleå och är arbetslös så jag gör i stort sett ingenting på dagarna.. Känner knappt en kotte här i stan och umgås inte med någon sen bästa kompisen flyttade från stan.

• Ysta
    bimbomika skrev 2009-03-08 09:00:05 följande:
    Ysta var in på sidan å ud vad jag känner igen dig =) men varför vet jag inte,även din kompis=)
    Jag har en Staffordshire Bull Terrier som heter Igor
    Hmm vart kan du känna igen mig från tro?? Har bott i Luleå i ca nio år, tidigare på Hertsön, Lerbäcken, Gammelstad och nu Örnäset sen fem år ungefär
  • Ysta
    bimbomika skrev 2009-03-08 12:19:22 följande:
    Ysta Kan ju förklara en del,har bott på örnäset tidigare för några år sedan sen så har jag halva min familj på hetsön=) Vi flytta från örnäset aug 2006! och innan det hade jag bott där i ca ca 7år,tog över min fars lägenhet när jag flytta hemmifrån eller först dela jag och min bror på den sen flytta han och jag tog över den med maken! det var en trea med uthyrningsrum!
    Jag har bott på Örnäset i ganska så exakt 5 år, innan dess så bodde jag på Hertsön i två år
    Fast jag har varit ute mycket förr och även jobbat på några butiker i stan så det kan ju vara därifrån också. Jobbigt när man blir igenkänd *s* fast det har vi fått vänja oss vid i och med bloggen och vi har ju varit väldigt mycket i media senaste året också.
Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D