• Anonym

Onda förvärkar redan??? V 33...

Jag är i vecka 33 nu,och har de senaste 2-3 dagarna fått jävliga förvärkar/sammandragningar....

Har varit sjuksriven sen 2 mån tillbaka pga prematura sammandrag. Men nu har det börjat göra vääldigt ont..speciellt efter tex jag tömt diskmaskinen,eller bara gjort pytteliten anstränging...Så får jag gå och lägga mej...Och då sitter dom i 15-20 min,och kommer i täta vågor...

men sedan går det över..och det kan gå timmar inna jag känner igen....Är det fler som har det/ haft det som jag??? När kom eran bebis??
    (detta är barn nr 2 för mej)

• Svar på tråden Onda förvärkar redan??? V 33...
  • Anonym

oj,hoppas allt gick bra!!!

ja,har tänkt att ringa för att kolla bara,..men när de är borta så känns det så onödigt..... men man kanske borde göra det ändå.....

• Anonym

oj,hoppas allt gick bra!!!

ja,har tänkt att ringa för att kolla bara,..men när de är borta så känns det så onödigt..... men man kanske borde göra det ändå.....

• Anonym

åh..hoppas som sagt att allt gick bra....
    får ge det idag så får jag se imorgon kanske.........

• Anonym

nej ,,ingen uvi...
    när tardu bricayltabletterna? När du får ont????

• Anonym

åh fy vad jobbigt! Är det risk nu då att din bebis kommer tidigare? Har de sagt det?

• Anonym

ok...
    jag frågade min bm sist om hon ville ta en odling på mej,,men det ville hon inte för det gjordes i v 15 typ....
    Hon sa att det inte behövdes......
    Har förvisso inga problem med kisseriet...men ville kollat det ändå...

jag ska hålla tummarna att du får gå tiden ut med din bebis... får du gå på täta kontroller nu då??

Svar på tråden Onda förvärkar redan??? V 33...