Inlägg från: salvavinnie |Visa alla inlägg
  • salvavinnie

Hyfs på Blocket!

Fan vad trött jag är på folk som inte kan ha lite hyfs på Blocket. Lägger man ut en annons med mail och telefon får man väl svara när det ringer, samt ta bort annonsen när varan är såld. Och det värsta är när säljaren inte skriver att det är högstbjudande utan hör av sig när man redan är på väg med nya priser och bud... Shit alltså, blir tokig.

• Svar på tråden Hyfs på Blocket!
  • salvavinnie

Pansarhamster skrev 2009-01-18 20:10:39 följande:

Jag har själv en annons ute på Blocket just nu. Blir helt tokig på folk som saknar hyfs när de ringer/mailar mig. Angående att inte svara när de ringer... Jag har skrivit i annonsen att det går bra att ringa efter kl 17.00. Visserligen har jag mobilen med mig när jag jobbar och svarar om jag kan och hinner. Men angiven tid respekteras inte alls. Det rings från kl 07.00 och sedan hela dagen. Vidare mycket jobbigt med muppar som säger att de ska komma och titta på en pryl. Vi bokar in tid och jag är hemma och passar tiden. Ingen dyker upp eller hör av sig. Här hänt flera gånger på samma annons!! Sist men inte minst hatar jag folk som ringer/mailar och frågar saker som står i annonsen! Måtten på en möbel har jag skrivit klart och tydligt men får ändå flera mail/samtal med idioter som frågar om måtten... Läskunniga?! Näe, det här är sista gången jag har en annons ute.
    Japp, finns idioter både bland säljare och köpare... Vore bra med någon typ av system med omdömen som på Tradera även på Blocket.
Svar på tråden Hyfs på Blocket!