Hyfs på Blocket!
Jag har själv satt in annonser på blocket.. Ja visst har jag låtit annonsen sitta kvar när jag sålt den.. men det är inget emot vad för folk det är som ringer om de varor jag har lagt ut...
här kan ni få lite
1: en man ringer och det första han säger när jag svarar.. Har du comviq??? jag bara va?
Han bara har du comviq.. ja säger jag eftersom mitt mobilnummer är ett comviqnummer..
vad svarar ha.. ja bra då pratar jag gratis.. hmm??? snåle jävel..
Sen har jag fått samtal kl 01 på natten för att en ville fråga om mina soffor var kvar.. tänk är när man ligger o sover o mobilen ringer.. min mobil ringer inte så ofta så jag blev skiträdd..
svarar o mannen säger.. har du kvar sofforna..
det enda jag tänkte o jag sa det till han... klockan är ju 1 på natten.. man ringer inte folk då... blev arg ... o sa att nä sofforna är sålda...
en annan kärring skickade mig ett mail att jag aldrig skulle få varan såld.. vad vet hon.. jag sålde den ju direkt så hon fick ett mail att tyvärr varan är redan såld.. synd att hon skrev så sent.. hehehee.. lite elak får man vara tillbaka..
en annan ringde o ville köpa och tog adressen..o sa jag är där kl 18.00 o hon ringde o pratade med mig igen..
sen ringde hon igen en timme innan de skulle komma o frågade exakt var gatan låg... för de skulle köra hemifrån snart..
jag väntade men ingen kom..o ingen ringde..
det är livet:D