• Sasseluring

    Ge ALDRIG upp...en solskenshistoria så här långt....

    Är i ett konstant lyckorus!!!

    Till alla er underbara människor som kämpar på trots dåliga odds, men med en oerhörd kämpaglöd o viljekraft...ge inte upp!!!

    Vi har varit nära många gånger...

    Har avbrutit 2 grav i v20 på grund av att barnen saknat njurar. Problemet är genetiskt o vi har 50% chans att drabbas varje gång. 2 missfall senare är jag nu grav i v 17!!!!!!!!!  Barnet har njurar!!!!!!!!!!! Det fick vi veta i fredags på crocuskliniken i Linköping. Tack snälla underbara dr Selbing!

    Om allt går som det ska så blir vår son en stolt storebror i juni till en liten kille som just nu buffar runt inne i min mage!!! *lycklig*

    Tack alla goa människor på familjeliv som stöttat mig genom blod, svett o tårar de senaste 3 åren!!!

  • Svar på tråden Ge ALDRIG upp...en solskenshistoria så här långt....
  • SIN74

    Nu blev jag tårögd. Så himla härligt. Tänk vad man kan få gå igenom för att få sina önskade mirakel. Grattis till er! Så kul för storebror!

  • Kyoko

    Grattis Ja under kan ske, har själv en trasslig väg men är nu i v. 33 så jag vet hur stort det är! Håller tummarna för att allt går som det ska

  • Sasseluring

    Håller alla tummar jag har för dig oxå Kyoko... Har följt din historia de senaste åren o du har även tröstat mig förr!!!! *kram*

    Tack för alla härliga grattis!!!!!!!

  • Mollie77

    Grattis! Vad roligt att du delar med dig av din positiva upplevelse efter sorgen ni gått igenom!!Lycka till!


    Fyra dagar kvar till bf
  • Froggis76

    hoppar oxå in och säger grattis! Håller tummarna så det glöder!!!

    Massor av kramar!

Svar på tråden Ge ALDRIG upp...en solskenshistoria så här långt....