• Anonym

swinger

Anonym (C) skrev 2009-01-23 10:45:14 följande:

Någon som vet om de finns nåt sånt i GBG???
    Vi får starta en :)
  • Anonym

finns det någon klubb i Malmö

• Anonym

Anonym (älvan) skrev 2009-03-24 09:55:08 följande:

någon som vet om klubben i eskilstuna är bra? vääääldigt nyfiken!!
    Var där en gång. Var inte många yngre där (Och med yngre menar jag inte under 20 utan snarare under 35.)
    De ska dra igång gangbangträffar till våren så det blir till att testa :)

Anonym (uppsala) skrev 2009-03-24 11:45:28 följande:
    Nån som vet om det finns nån klubb i uppsala?
    Känner bara till ett par privata sällskap.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-03-24 15:05:32 följande:
    finns det någon klubb i Malmö
    Här är en till som undrar om det händer nåt i Malmö? Sambon och jag är grymt sugna på att testa men vet inga ställen. Nån son vet??
  • Anonym

Anonym (Har jag fel?) skrev 2009-04-01 09:23:38 följande:

Vill jag verkligen ligga där i en hög med folk och och "ta emot" vem som helst som vill komma in i mig? Förmodligen skulle jag nog göra det för spänningens skull, men sen då? Jag kan tänka mig hur spänd och tänd man är innan man kommit dit och i början av kvällen. Men hur mår man efteråt? Tänk om sambon kommer efter fem minuter... vad gör jag då? Tar en paus, tar en annan eller hur gör man? Jag tror att jag efteråt skulle skämmas för mitt eget beteende och hur skulle vårt förhållande må efteråt. Jag antar att vårt förhållande inte är tillräckligt starkt för att klara en sån sak... Hur tänker ni andra? Har ni haft samma tankar? tror ni att vi ska ge det en chans ändå eller bara låta det stanna vid en fantasi?
    Som jag skrev tidigare, det finns ju träffar med olika inriktning.
    På super Gangbang meet på club eden med 5 tjejer och 80killar så är det i princip korvstoppning där nästa tar över hela tiden.

Sen finns det ju andra träffar där man bara går hem efter att man har "fått sitt".

Killarna kommer ju oftast före tjejerna och kan inte lika länge eller mycket så det är ju lite det som är poängen med att vara fler killar.

Det upplägget som jag tycker funkar bäst är när det har varit en 5 tjejer och 15, max 20killar.
  • Anonym

Förresten , är det mer skämmigt om du blir påsatt av 15killar än om han sätter på 5 tjejer?
    Har ni inte varit lika "syndiga"?

• Anonym

Men känns det inte extremt oskönt att bli påsatt av 15 grabbar? jag menar, ibland när jag har vild sex med EN partner kan jag bli hur öm som helst efteråt.

• Anonym

Ingen aning eftersom jag är kille, men skulle jag kunna sätta på 15 tjejer under en kväll på en swingersfest så skulle jag göra det:)

• Anonym

Anonym (Har jag fel?) skrev 2009-04-01 22:40:11 följande:

Men ursäkta... vilka fem tjejer ställer upp på att 80 killar ska få turas om att sätta på dem???
    Var där en gång och det blir förmodligen inget mer heller.
    Var inte det mest romantiska man kan hitta på som kille heller.
    Tjejerna var 40+ allihop, det var trångt, stressigt och kändes enbart som någon jävla hetskörning.

Men aja. Det är alltid bra att vidga vyerna lite:)
  • Anonym
    Anonym (Testat) skrev 2009-01-19 13:06:04 följande:
    Vi har testat, och det var en riktig höjdare för oss.
    Vi gick till Par i Hjärter i stockholm. Otroligt häftig att "tjuvkika" när andra hade sex och även att andra kollade på oss.
    Hade enbart sex med varandra och gjorde inget utöver det men det räckte för oss
    Vart en väldigt intensiv fortsättning hemma när vi väl kom därifrån
    Sunnersta Camping i Uppsala brukar ha swingers par. Ska vara en mindre camping belägrat vi en liten sjö med båthamn och affär i närheten.
  • Anonym

Swingerparty i helgen med mitt ex;).
    Rekommenderar Sunnersta camping i uppsala eller om man vill gå direkt på så kan jag rekommendera adam och eva

Svar på tråden swinger