• Disis

Vad göra åt dålig energi i ett sovrum?

Flyttade in i lägenheten för ett halvår sen och har sovit dåligt sen dess. Men trott att det berott på att jag själv mått dåligt, att jag varit stressad bland annat.
    Men nu så har en inneboende flyttat in i sovrummet och hon upplever samma sak där inne. Hon kan inte sova om nätterna och känner sig nedstämd. Jag å andra sidan sover som en stock inne i vardagsrummet.

Har du/ni några tips och råd på hur vi själva ska kunna förbättra energin i rummet?

• Svar på tråden Vad göra åt dålig energi i ett sovrum?
  • Disis

Shilow skrev 2009-01-20 09:48:14 följande:

möblera om, ha ljusa färger, det kan vara så att i det rummet är byggt på "currykors" som man kan känna av och mår riktigt dåligt av!Mitt sovrum är likadant, jag flyttade på min säng till andra sidan rummet och sover mkt bättre där.
    Rummet är målat i lila. Ljuslila med en fondvägg i mörkare lila. Vi flyttade hennes säng igår. Tände rökelse och skvätte saltvatten på rummet (googlat fram detta). Hon sov lite bättre men det var fortfarande illa. Fortfarande konstig känsla i rummet.

Vad är ett currykors?
  • Disis

R Franklin skrev 2009-01-20 14:06:07 följande:

Disis skrev 2009-01-20 10:00:55 följande:
    Ett fiktivt påstående av folk som vill sälja sina tjänster med slagruta eller andra attiraljer där de påstår sig kunna hitta dessa ohälsosamma kryss. Hur skulle magnetfält som går ifrån pol till pol kunna mötas i ett kryss?
    Jag tror inte att det är påhitt.
Svar på tråden Vad göra åt dålig energi i ett sovrum?