• Jessie 89

Syns magen på alla i v13?

Jag har bara en liten fråga som jag sitter och funderar på.
    Satt och kollade igenom galleri med bilder på magar i v13-16. Har bara sett hyffsat stora magar, alltså ingen som inte börjat fått sin mage.
    Syns det på alla i v13 eller finns det de som inte syns i v13?

• Svar på tråden Syns magen på alla i v13?
  • tusshh

min har precis börjat se ut som en gravidmage å inte en tjockmage och jag är i v22... så nej, alla har inte så...

• Buttelina

de som har gravidmage i v 13 har bara svullna tarmar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Jessie 89
    Svar på #1
    Okej, tack för svaret. :)
    Känns skönt att kunna fråga någon som vet. :)
  • Jessie 89
    Svar på #2
    Jaså?
    Det visste jag inte. :)
    Fick man lära sig en ny sak idag då. :)
  • TinkyWinky

ja det e bara svullna magar om det e så pass tidigt. min mage börjar se ut som en bebismage o e i vecka 16 nu..

☆° ★Bf 13/7-09★ °☆ v.16 ★ °☆
  • SilverEmma

Min började inte komma förrän v 20, men såg inte uppenbart gravid ut förrän v 26.

De flesta som lägger ut magbilder är ju just för att dom har en mage att visa, jag hade aldrig fått för mig att lägga upp en magbild i v 13 eftersom jag såg ut precis som vanligt.

• AnnaochHenrik

Verkligen inte! Jag har tagit kort i början av vecka 17 (16+0) och ser så mallig ut för min "gravidmage". Visst, det syns ju i och med att jag var avklädd, men såhär i efterhand ser det rätt komiskt ut, med en liten, liten bula på magen bara Den blir betydligt större sen kan jag lova!

• timtom

Jag är i vecka 13(med mitt fjärde barn).

Jag är helt platt!! När jag ligger ner känner jag en liten kula ovanför blygdbenet.

• Flickan och kråkan

Med första barnet kunde jag och sambon ana i v.20. Folk vi kände såg inget förrän runt v.25. Kom lite tidigare nu med andra, men absolut inte i v.13
  • Disela

Min mage började inte synas förrens v 18 ungefär. Innan dess så såg det bara ut som jag hade gått upp nåt kilo. Men vid v 18 så blev den lite rund och då såg man i allafaqll att jag var gravid.

Svar på tråden Syns magen på alla i v13?