• Jessie 89

Syns magen på alla i v13?

Jag har bara en liten fråga som jag sitter och funderar på.
    Satt och kollade igenom galleri med bilder på magar i v13-16. Har bara sett hyffsat stora magar, alltså ingen som inte börjat fått sin mage.
    Syns det på alla i v13 eller finns det de som inte syns i v13?

• Svar på tråden Syns magen på alla i v13?
  • lelle86

Jag är i vecka 13+3 och jag kan bara säga att man inbillar sig att det syns en massa - men visst är det bara att tarmarna och övriga magen håller på att förbereda sig o svullnar lite.. Alltså tyvärr ingen "gravid"mage än utan bara en svullen mage.. Men det kommer :)

• deam

ja du.. min mage  ser ut att va  i vecka 16 lr något fast jag bara e  i vecka  9:S?? så olika är det.. är  ju svillnaden som syns så mycket!!

• Angen

nope de gör den inte.
    min har inte börja synas förän nu, å jag har precis gått in i v 25..dom som inte vet kan tro jag har lagt på mig lite för att jag ätit lite mycke mat =)

*ett mirakel väntas*
  • shadowstorm

jag är i vecka 17 och det började väl synas i vecka 16 den riktiga gravid magen allstå den började bli rund...Innan så var jag mest svullen. Nu känner jag ju att magen är hård :)

• jeskre

Sen ska man ta i beaktande att omföderskor syns det på tidigare... Kroppen har ett utnmärkt minne och när man blir gravid igen så minns kroppen vad som komma skall. Inget ovanligt alls.
    Men V.13? Nja... Får nog instämma i föregående talares åsikter om svullna tarmar.

• Michilullan

På mig kan man ana att jag är gravid.. Visst det ser bara ut som en viktökning än så länge.. Men bilderna vi tagit sen v 9 visar en tydlig skillnad straxt under naveln.. =)

• tiiinann

nix, min mage har precis kommit går in i v.27 i morogn och jag kan lova..den är inte stor!!

• Bombus

Min mage såg ut som en gravid mage när ja va 14+0 jätte rund hela magen, stor är den me! Bär mitt barn ytligt, så alla är vi olika =)

• JM76

Jag är i vecka 13. Syns ingenting. Och de kilon jag har gått upp (kanske 2-3) beror nog på att jag har småätit mer än vanligt eftersom jag har mått illa annars.

Svar på tråden Syns magen på alla i v13?