Inlägg från: SaraHeleneBirgitta |Visa alla inlägg
  • SaraHeleneBirgitta

    Min sons farmor talar redan om hur dumma kläder han har på sig!

    sitter här nu och vill bara få ur mig ngt som gör mig så ledsen och besvärad! Arg är jag också! Vi var hemma hos min 6 månaders sons farmor efter jul. Han hade då på sig en jättesnygg rutig skjorta, en snygg kofta ovanpå och ett par jeans. Han satt i hennes knä då hon började prata till honom om hur dumma kläder han hade på sig. Usch vilka hemska kläder! och sedan började hon tillrättavisa om att man satte ju faktiskt inte på sina små bebisar sådanna kläder. de skulle bara ha bommul, mjuka och mysiga kläder. Jag kan tala om att hans kläder var mjuka och mysiga!! och sedan så började hon prata om när min fästman och hans bror började använda skjorta och det var minsann inte förrens hennes pappa hade gått bort och bla bla..

    Det vidrigaste av allt var att hon faktiskt kunde med och tala om för min son vilka dumma kläder han hade opå sig! Han är 6 månader gammal och kommer antagligen träffa på sådanna saker redan på dagis. Då kan man väl få slippa höra det från sin farmor!!! Jäkla kärring!! Kläderna hade sonen fått av mina föräldrar i julklapp, vilket sårade min ännu mer..

    Jag är såååå trött på hennes pikar hela tiden.. Hon gör även så emot mig. IDIOT!

  • Svar på tråden Min sons farmor talar redan om hur dumma kläder han har på sig!
  • SaraHeleneBirgitta

    Åhh ännu värre måste det ju kännas när det är änns egna mamma som säger så!

    Jag hatar verklgen mig själv för att jag aldrig säger ifrån ordentligt heller. Har sagt att hon inte får träffa oss mer om hon fortsätter ändå får hon göra sina "små" mistag om och om igen..

  • SaraHeleneBirgitta

    Det är svåra är att förmedla sig till henne då hon tydligen inte uppfattar saker som man talar om för henne. Ibland undrar jag om inte det bästa hade varit om jag faktiskt visade lite agressioner, så hon förstod hur arg och sårande allt är.

  • SaraHeleneBirgitta

    tack :) Känns så mycket bättre med lite stöd från andra.

Svar på tråden Min sons farmor talar redan om hur dumma kläder han har på sig!