• Xantippa2004

Favorit i Repris: Det fulaste du vet hemma hos andra!

Den här tråden var poppis för ett antal år sedan

Vad tycker du är den fulaste inredningen?

• Svar på tråden Favorit i Repris: Det fulaste du vet hemma hos andra!
  • BimBim o Knorrans Mamma

Hatar allt jävla sjukhusvitt hos alla... USCH!!!!
    Sen ogillar jag allt annat än granitbänkar i köket.
    Småblommiga tapeter.. Blääää
    Massa jädrans prydnadssaker ÖVERALLT alà svärmors lägenhet där det är allt från miljarder yttepyttesmå prydnadssaker till alla dessa fula ljusstakar med manchetter (heter det så?) i lila blommor och sidensnören i.. HUA!!!!!!

• HN79

Fast vi har nog den groteskaste trädgårdsdekorationen hemma. En stor stensnopp. I rejäl storlek. Den var helt gömd under en buske och kom fram i somras är vi tog bort hela busken, stort misstag. Vem fan vill ha en snopp i trädgården.

Annars hatar jag trädgårdstomtar, statyer och sådanadär figurer det sprutar vatten ur

• Hädvigg
    Tullemi skrev 2009-01-30 13:07:38 följande:
    Jag får lite ont i magen av teakmöbler. Min farmor och farfar hade möblerat hela sitt vardagsrum med just detta. Lite pinniga, bruna saker, iscischisch. Sen när farföräldrarna gick bort så flyttade dessa möbler hem till oss, tillsammans med en Chesterfieldsoffa i exakt samma bruna färg som mjölkchoklad, matt brunt skinn.
    soffan kan jag ta Mot framför brasan vid bokhyllorna... Ah.
  • Hädvigg

Kakan83 skrev 2009-01-30 19:08:39 följande:

Lite lik vår nuvarande, faktiskt. Vi har förstås inga speglar (så synd!), men fasonen är likadan. Jag hade tänkt att den skulle skänkas bort när vi flyttar, men nu inser jag att jag borde sälja den dyrt Nån som vill ha?
  • aero

När jag var liten så hade vi några bekanta i England, de hade en småmönstrad soffa som gick i mörkgrönt och rött, dessutom hade de tapeter i exakt samma mönster. Var är soffan liksom.
    Den inredningen är min mardröm.

• Hädvigg

HN79 skrev 2009-01-31 00:05:42 följande:

Fast vi har nog den groteskaste trädgårdsdekorationen hemma. En stor stensnopp. I rejäl storlek. Den var helt gömd under en buske och kom fram i somras är vi tog bort hela busken, stort misstag. Vem fan vill ha en snopp i trädgården.Annars hatar jag trädgårdstomtar, statyer och sådanadär figurer det sprutar vatten ur
    snoppen i busken Har någon köpt en stensnopp och satt i trädgården? Hohohoaahhaha
  • Schnauser

Kolla särskilt den "håriga" stolen.
    GI Forever... Nu jäklar ska fläsket bort!!!
Svar på tråden Favorit i Repris: Det fulaste du vet hemma hos andra!